تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه و شهنازی پس از سال ها دوباره به هم رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
کارخانه و شهنازی پس از سال ها دوباره به هم رسیدند




نبردهای حساس در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال کارخانه و شهنازی پس از سال ها دوباره به هم رسیدند





هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در حالی امروز چهارشنبه  با انجام شش بازی پیگیری می شود که رویارویی دوباره مصطفی کارخانه و ناصر شهنازی پس از سال ها می تواند برای بسیاری از علاقمندان قدیمی والیبال جذاب و خاطره بر انگیز و در همین حال نوستالژیگ باشد. البته به جز رویارویی این دو مربی روی نیمکت تیم های باریج اسانس و آلومینیوم در سالن کتابچی شهر کاشان باید از دو نبرد حساس دیگر هفته میان تیم های پیکان و کاله در آمل و شهرداری ارومیه و متین ورامین در ارومیه یاد کرد که هر کدام از زاویه ای خاص مهم و تعیین کننده محسوب می شود .
 به گزارش جام جم ورزشی، آنهایی که هنوز رقابت های والیبال باشگاهی در دهه  را 70 به یاد دارند ، یادشان نرفته که کارخانه و شهنازی دو مربی جوان دیروز و مربیان با تجربه امروز در آن روزها روی نیمکت هر تیمی از صنام گرفته تا پتروشیمی و برق حضور داشتند چه کری هایی که برای هم نخوانده و چه شاخ و شانه هایی که برای همدیگر نکشیده اند . رسانه های قدیمی تر پر است از حکایت های تلخ و شیرین میان این دو مربی که بازهم دست روزگار و تقدیر پس از گذشت سال ها دوباره این دو را روبروی هم قرار داده است .
 کارخانه این فصل با باریج اسانس روزهای خوبی را توام با فتح قهرمانی نیم فصل تجربه کرده و در نقطه مقابل هم شهنازی پس از جانشینی محمد رضا دامغانی در تیم آلومینیوم توانست به خوبی نماینده هرمزگان را از بحران گرفنار آمده خارج سازد .
کاله – پیکان متفاوت با همیشه
بر خورد کاله و پیکان به عنوان دو مدعی جدید و قدیمی والیبال در سال های اخیر همواره از جمله بازی های تعیین کننده در لیگ برتر بود ولی این فصل هیچ کدام از دو تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا و حضور در باشگاههای جهان را دارند ، از روزهای خوب خود فاصله گرفته اند و میدان را برای عرض اندام مدعیانی چون باریج اسانس ، متین ورامین و میزان مشهد خالی کرده اند . با این اوصاف جدال این دو تیم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی می تواند جذاب و دیدنی باشد .
در سایر بازی های این هفته نیز رویارویی متین تیم دوم جدول با شهرداری ارومیه هم بدون شک تماشاگران بسیاری را به سالن 6 هزارنفری غدیر ارومیه خواهد کشاند . شهرداری پس از پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی و کنار گذاشتن سرمربی بومی خود وطن پرست با کادرفنی جدید آمده از صربستان و دو بازیکن خارجی جدید تلاش دارد تا دوباره به صف مدعیان بپیوندد . در تهران نوین کشاورز میزبان تیم جواهری گنبد است که پس از بازگشت دوباره بای محمد دوجی پس از چند هفته غیبت می خواهد جبران مافات کند . در کرج هم سایپا در بدترین سال های حضور خود در لیگ برتر والیبال به دیدار میزبان مشهدی می رود که به عنوان یکی از بهترین تیم های این فصل می خواهد شکست خانگی مقابل باریج را بفراموشی بسپارد . نکته جالب اینکه یکی از سه باخت میزان در نیم فصل برابر همین سایپا قعرنشین جدول در بازی خانگی در مشهد بود .
برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال:چهارشنبه 18 دی
کاله مازندران - پیکان تهران ( نتیجه بازی رفت 3 بر 2 پیکان )
نوین کشاورز - بازرگانی جواهری گنبد ( نتیجه بازی رفت 3 بر یک جواهری )
شهرداری ارومیه - متین ورامین ( نتیجه بازی رفت 3 بر صفر متین )
سایپا البرز - میزان مشهد ( نتیجه بازی رفت 3 بر 2 سایپا )
شهرداری زاهدان - شهرداری تبریز ( نتیجه بازی رفت 3 بر یک شهرداری تبریز )
باریج اسانس کاشان - آلومینیوم المهدی بندرعباس ( نتیجه بازی رفت 3 بر صفر باریج اسانس )


چهارشنبه 18 دی 1392 - 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن