تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819599088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا: بازيکني همسطح ريبري نديده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوارديولا: بازيکني همسطح ريبري نديده‌ام
سرمربي بايرن‌مونيخ به ستايش از هافبک فرانسوي تيمش پرداخت. او گفت بازيکني همسطح ريبري نديده است.

فرانک ريبري در سال 2013 نمايش بسيار خوبي با بايرن داشت و موفق شد با اين تيم سه‌گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست بياورد. درخشش ريبري با پيراهن باواريايي ها باعث شد تا جزو سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 باشد.

به گزارش ايسنا،ريبري روزهاي خوبي را در بايرن پشت سر مي‌گذارد و چند هفته پيش هم موفق شد با اين تيم قهرماني در جام جهاني باشگاه‌ها را تجربه کند. پپ گوآرديولا سرمربي بايرن به ستايش از اين بازيکن فرانسوي پرداخته و ابراز اميدواري کرد که به او کمک کند تا روزي به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شود.

گوآرديولا در سخناني که روزنامه اسپورت اسپانيا منتشر کرد، گفت: بازيکني هم سطح با ريبري و داراي شخصيتي جالب چون او نديده‌ام. به صراحت بگويم آنچه ريبري براي بايرن انجام مي‌دهد باورنکردني است. از اينکه مربي چنين بازيکني هستم، به خود مي‌بالم و احساس افتخار مي‌کنم. اميدوارم بتوانم به او کمک کنم که روز به روز بهتر شود و به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شود.

اين سخنان گوآرديولا در حالي است که او در بارسلونا با ستاره‌هايي چون ليونل مسي، ژاوي هرناندس و آندرس اينيستا کار کرده است که اين تا حدودي عجيب به نظر مي‌رسد.

مراسم توپ طلا 13 ژانويه در زوريخ سوئيس برگزار مي‌شود. ريبري که جزو سه نامزد نهايي اين جايزه است، بايد اردوي بايرن‌مونيخ در خليج فارس را ترک کند و به زوريخ برود.

گوآرديولا گفت: ريبري بايد با قلبي سرشار از خوشحالي به زوريخ برود و از حضور در آنجا لذت ببرد. بدون شک قرار گرفتن در فهرست سه نفره توپ طلا آسان نيست اما ريبري توانست با تلاش خود به آن برسد.

سه شنبه 1392/10/17 11:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن