تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802528562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: براي لابي‌گري دوره‌اي نديده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشيان: براي لابي‌گري دوره‌اي نديده‌ام
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: معني لابي را نمي‌دانم چون براي لابي‌‌گري دوره‌اي نديده‌ام.

علي کفاشيان که امروز مهمان برنامه راديويي 2-4-4 در راديو جوان بود، با بيان اينکه چند سال است که مي‌خواهيم حق خود را از فيفا بگيريم اما نمي‌توانيم، اظهار داشت: بايد در فوتبال امکانات براي پيشرفت وجود داشته باشد و اينطور نباشد که پايمان را ببندند و بگويند با دست شنا کن. اگر اينطور باشد مطمئنا سرعت کم مي‌شود و جالب اينکه حتي گاهي اوقات دست‌‌ها را هم مي‌بندند که اين موضوع باعث غرق شدن مي‌شود.

وي ادامه داد: نقد بايد طوري باشد که در آن منافع فوتبال را ببينيم ما يک سرمربي خوب خارجي آورديم اما هميشه براي تأمين منابع مالي آن مشکل داشتيم پس همين موضوع دليل مي‌شود که ديگر براي تيم اميد اين کار را انجام ندهيم و مجموعه اين عوامل نشان مي‌دهد که ابزار براي توسعه و پيشرفت کافي نيست.

کفاشيان يادآور شد: مديريت اين نيست که من بر سر تمام جزئيات بخواهم ورود کنم. مثلا در يک شهرستان داوران همديگر را مي‌زنند و به سراغ من مي‌آيند در حالي که در کشور ژاپن هر موضوعي مسئول خاص خود را دارد و اگر تيم ملي نتيجه نگيرد سرمربي پاسخگو خواهد بود و از سوي ديگر مديريت با بودجه کلان فقط مديريت مي‌کند اما در اينجا تا به حال حتي يک نفر هم به من نگفته است که دستم درد نکند. اگر اتفاق خوبي هم بيفتد مي‌‌گويند وظيفه‌شان بوده و عده‌اي هم مي‌گويند که از سر شانس اتفاق افتاده است. در مجموع معتقدم که اگر محبتي هم بوده همراه آن سيلي هم وجود داشته است.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: خيلي‌ها مبناي ارزيابي فوتبال در کشور را صعود تيم ملي به جام جهاني مي‌دانند مثل دوره پيش که به جام جهاني صعود نکرديم و يک فضاي نااميدي در کشور به وجود آمد اما ما نااميد نشديم و روي تيم‌هاي رده‌هاي سني سرمايه‌گذاري کرديم. همانطور که واليبال موفق شد پس مطمئنا فوتبال هم مي‌تواند موفق باشد.

وي افزود: خرج يوميه خود را به سختي پيش مي‌بريم و در سختي هستيم بنابراين اگر من هم بروم و نفر بعدي هم بيايد بايد همين سختي‌ها را متحمل شود و همين فشارها و هجمه‌ها روي او وجود خواهد داشت.

کفاشيان تأکيد کرد: مي‌گويند ميلياردها پول به فدراسيون فوتبال مي‌آيد و همين موضوع باعث مي‌شود تا انسان‌هاي مستحق پشت درهاي فدراسيون فوتبال جمع شوند اما آنها نمي‌دانند که ما حتي پول کارمندان فدراسيون را هم نداريم. دو سال است پول نکونام و خلعتبري را که جلوي آنها را گرفتيم تا به امارات نروند هم نداده‌ايم.

وي گفت: امروز فوتسال و فوتبال ساحلي ما به جايي رسيده‌اند که تيم‌هاي قدرتمند دنيا خواهان بازي با آنها هستند و بايد در فوتبال هم به اين وضعيت برسيم. بنابراين دغدغه کي‌روش هم اين است که خود را در جام جهاني قدرتمند نشان دهد چرا که 95 درصد تيم‌هاي حاضر در جام جهاني از ما قوي‌تر هستند البته ما دست کي‌روش را باز گذاشتيم و او در همه کارها اختيار دارد. به طور مثال کمپي که او در برزيل براي تيم ملي در نظر گرفته است کمپي است که بسياري از تيم‌ها از حالا اعلام کرده‌اند که اگر ايران آن را نخواست اين کمپ را در اختيار بگيرند.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: امروز انتقادها اين است که چرا بازي تدارکاتي نداريم ما غير از اردوي پرتغال که لغو شد در ساير زمان‌ها درگير جام ملت‌‌هاي آسيا بوديم و حتي همان لغو اردوي پرتغال هم با رضايت کي‌روش همراه بود چرا که درخواست داشت تا ليگ زودتر تمام شده تا از آن طرف بازيکنان را زودتر در اختيار بگيرد.

کفاشيان با بيان اينکه به کي‌روش قول داده‌‌ايم تا پس از ليگ بازيکنان در اختيار تيم ملي باشند، گفت: ‌با فتح‌الله‌زاده هم صحبت کرده‌ايم او منطقي است و فکر مي‌کنم با ما همکاري بکند و اميدوارم تا آن زمان اين مسائل حل و فصل شود. در نهايت قرار شده است تا 20 فروردين ماه ليگ و جام حذفي به پايان برسد.

وي در ادامه اين گفت‌وگوي راديويي در خصوص حدود 9 ميليون دلاري که قرار است فيفا به فدراسيون‌هاي فوتبال کشورهاي صعودکننده به جام جهاني کمک کند، گفت: از اين مبلغ 1.5 ميليون دلار بابت اردوهاي تدارکاتي خرج خواهد شد که البته چون حساب‌مان بلوکه است فيفا با طرف حساب‌‌هاي ما سر و کار خواهد داشت. البته دو سال است که حدود يک ميليون دلار از فيفا مي‌خواهيم که به خاطر تحريم‌ها نمي‌توانند آن را واريز کنند. براي 8 ميليون دلار باقيمانده نيز اميدوارم تا آن زمان مشکلات‌‌مان حل شود تا بتوانيم اين پول را دريافت کنيم. در حال حاضر هم مشکلات مالي داريم و اگر شما کسي را سراغ داريد که به ما پول قرض بدهد را معرفي کنيد.

کفاشيان در مورد بي‌اخلاقي در فوتبال، گفت: منتقدان چندين دسته هستند يک عده انتقاد مي‌کنند تا به چشم مبارز نمايش داده شوند در حالي که مي‌توان خيلي نرم‌تر به قضايا نگاه کرد. اخيرا تصميم گرفته شده است تا هيئت رسيدگي به تخلفات برچيده شده و به جاي آن کميته اخلاق جايگزين شود. البته از اول هم چنين هيئتي نبود و خودشان گذاشتند تا جلوي بي‌اخلاقي‌ها گرفته شود که با به وجود آمدن کميته اخلاق با اساسنامه فيفا نيز هماهنگ خواهيم شد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود براي موفقيت‌هاي فدراسيون فوتبال لابي مي‌کند، يادآور شد: معني لابي را نمي‌دانم و دوره‌اش را نديده‌‌ام و بلد نيستم. ما حتي اين بار که به مالزي رفتيم و فدراسيون برتر هم نشديم خوشحال هم شدم چون واقعا امسال شايستگي اين عنوان را داشتيم! البته امسال اصلا فدراسيون برتر انتخاب نشد. زماني که نمايندگان چين و کره و ژاپن مدام به عنوان بهترين‌هاي آسيا انتخاب مي‌شدند رئيس فدراسيون امارات که در کنار من نشسته بود فکر مي‌کرد ما هم در انتخاب بهترين‌ها جايگاهي داريم که وقتي اين اتفاق نيفتاد او هم خيالش راحت شده و تازه پس از آن قهرماني فوتبال ساحلي را به من تبريک گفت!

وي در مورد مراسم انتخاب بهترين‌هاي سال آسيا و کوتاه ماندن دست فوتبال ايران از اين جوايز گفت: ‌شيخ سلمان تازه ‌آمده و هنوز بر اوضاع مسلط نيست، البته بسياري از انتخاب‌ها انگيزشي و گزينشي بود با اين حال ما امسال جوايز و نتايج‌مان را در زمين و ميدان گرفتيم. در مجموع بايد بگويم که لابي‌ کردن بلد نيستم، حتي سال گذشته که فوتسال‌مان قهرمان آسيا شد ژاپني‌ها لابي کرده و در لحظه آخر اين عنوان را از ما گرفتند. من هم يا اين کارها را بلد نيستم و يا ضعيف هستم. البته هيچ زماني به هيچکس نمي‌‌گويم که ما را اول کنيد و به ما جايزه بدهيد. جالب اينکه رئيس فدراسيون امارات که خرج زيادي در فوتبال کرده توقع داشت يک تشکر از او مي‌کردند.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: اعتقاد دارم براي گرفتن ميزباني و حتي جوايز اينچنيني حتي بايد تلاش کرد و با رشوه دادن براي رسيدن به اين اهداف مخالف هستم. مراسم انتخاب بهترين‌هاي سال آسيا امسال خيلي کارشناسي نبود و بيشتر ديدگاه‌هاي کارشناسي داشت البته معتقدم که برخي مواقع چنين انتخاباتي اختلاف و تبعيض به وجود مي‌آورد.

مسابقه پيامکي اين برنامه به ارزيابي فوتبال‌دوستان و عملکرد يکسال اخير فدراسيون فوتبال اختصاص داشت که 40 درصد از مخاطبان گزينه خوب، 33 درصد گزينه متوسط و 27 درصد گزينه ضعيف را انتخاب کردند که کفاشيان در واکنش به اين انتخاب مردم گفت: اعتقاد دارم بيش از 40 درصد مستحق خوب بودن هستيم اما انتقادات رسانه‌ها باعث شده تا در ايرادات‌مان بزرگنمايي شده و مردم فکر کنند که هنوز خيلي خوب نيستيم.

دوشنبه 1392/09/25 20:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن