تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقیان به بازیکن پرسپولیس هشدار جدی داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
صادقیان به بازیکن پرسپولیس هشدار جدی داد




صبوری و احترام به هوادار صادقیان به بازیکن پرسپولیس هشدار جدی داد پیام صادقیان دوست صمیمی مسلمان به او هشدار داده که باید در پرسپولیس صبور باشد.




به گزارش جام جم ورزشی ، محسن مسلمان هافبک جوان و بااستعداد پرسپولیس روحیات و اخلاق خاصی دارد. مسلمان درون زمین به شدت مغرورانه بازی کرده و کمتر پاس می‌دهد اما به واسطه توانایی‌هایی که دارد، سبب شده تا کمتر این ضعف او به چشم بیاید. با این وجود مسلمان همان اندازه که درون زمین مغرور و خودشیفته نشان می‌دهد در بیرون زمین نیز همین گونه است و در تعامل و برخورد با اطرافیان به ویژه هواداران پرسپولیس اینگونه رفتار می‌کند و همین سلوک و شخصیت فردی‌اش سبب شده تا نتواند با هواداران پرسپولیس ارتباط برقرار کند. به طوری که چندین بار با علاقه مندان خود به طرز نامناسبی برخورد کرده و با رفتارهای خود هواداران را از خود رنجانده است. پیام صادقیان دوست صمیمی مسلمان در این باره به او مشاوره داده که باید در پرسپولیس صبور بوده و با هواداران روابط دوستانه و صمیمی داشته باشد چرا که در صورت ادامه این روند و رفتار مغرورانه با هواداران خیلی زود از چشم آنها خواهد افتاد و در پرسپولیس دوام نخواهد آورد.


یکشنبه 15 دی 1392 - 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن