تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبرپور: استقلال قهرمان ليگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اکبرپور: استقلال قهرمان ليگ است
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: از حضور پرسپوليس در کورس قهرماني خوشحاليم اما با احترام به آنها استقلال قهرمان ليگ مي شود.

  سياوش اکبرپور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال قبل از ديدار با راه‌آهن صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.

* با اين همه مصدوم و محرومي که داريد به نظر کار سختي داريد.

شرايط استقلال بد نيست خوشبختانه طي هفته‌هاي گذشته پيروزي‌هاي خوبي بدست آورديم و در جام حذفي هم ملوان را شکست داديم که اين موضوع برايمان از لحاظ روحي خيلي خوب بود. همانطور که شما گفتيد در اين بازي غايبان زيادي داريم و مي‌دانيم که کار سخت است.

* بازي را چطور مي‌بيني؟

بازي بسيار سختي داريم چون راه‌آهن شرايط خوبي ندارد، معمولا تيم‌ها جلوي استقلال و پرسپوليس خيلي با انگيزه وخوب کار مي‌کنند و ما هم در کورس قهرماني هستيم و بايد حتما برنده از زمين خارج شويم. درست است که يکي دو هفته است که خوب نتيجه گرفته‌ايم ولي با اين انگيزه با زمين مي‌رويم که به استقلال مدنظر کادر فني برسيم.

* پژمان منتظري هم که از استقلال جدا شد. فکر نمي کني کارتان سخت است؟

منتظري يک تصميم شخصي گرفت. پژمان يکي از بازيکنان خوب و تاثير گذار استقلال بود که در تيم ما جا افتاده بود. اميدوارم او در تيم جديدش موفق باشد و قطعا کادر فني برنامه اي براي پيدا کردن جاي خالي او خواهد داشت.

* اين روزها رقابت بين استقلال و پرسپوليس جدي شده و رقيب ديرينه شما هم خوب نتيجه مي‌گيرد.

من هم همين موضوع را قبول دارم و اگر استقلال وپرسپوليس خوب نتيجه مي گيرند و مدعي هستند، باعث بالا رفتن کيفيت سطح ليگ مي‌شود.

* به نظر مي‌رسد جنگ قهرماني بين استقلال و پرسپوليس باشد و دربي تعيين‌کننده آن مسابقه است.

ما خوشحاليم که پرسپوليس بعد از سال‌ها در کورس قهرماني قرار گرفت و همانطور که اشاره کردم اين مسئله براي ما قابل قبول است ولي با احترام به پرسپوليس، استقلال قهرمان ليگ خواهد شد.

* چطور اينقدر مطمئن حرف مي‌زني؟

بازي‌هاي پرسپوليس نسبت به استقلال سخت‌تر است و ما فقط 3 بار بايد از خانه خارج شويم از طرف ديگر حريفمان بايد بيشتر بازي‌هايش را در بيرون از خانه بازي کند که با توجه به انگيزه رقبا مقابل استقلال و پرسپوليس، کار براي رقيب ما آسان نيست و آنها راه زيادي تا قهرماني دارند.

* دربي را چطور مي‌بيني، فکر مي‌کني اين بازي برنده داشته باشد؟

زود است از الان بخواهيم در مورد دربي صحبت کنيم ،‌ما دو هفته سخت و سنگين را بايد پشت سر بگذاريم و به همين دليل بايد تمرکزمان در ديدار با آينده باشد، ولي من اميدوار هستم از بازي با راه‌آهن و استقلال خوزستان 6 امتياز بگيريم که اين موضوع مي‌تواند باعث افزايش روحيه ما در آستانه دربي باشد.

* وضعيت خودت چگونه است، امسال بيشتر در خط هافبک بازي کردي؟

من شرايط خوبي دارم، هرچند به قول شما امسال بيشتر در خط هافبک بازي کردم. شرايط تيم ما به گونه اي است که واقعا بازيکنان از لحاظ فني، فاصله زيادي با يکديگر ندارند، به همين دليل است که کار براي همه بازيکنان سخت شده، من هم تلاش مي‌کنم تا آنجا که از دستم بربيايد، تلاشم را انجام دهم.



جمعه 1392/10/13 01:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن