تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درودگر: فغاني براي اخراج رافخايي عجله کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: درودگر: فغاني براي اخراج رافخايي عجله کرد
مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي اعتقاد دارد عليرضا فغاني براي اخراج سيدجلال رافخايي، مهاجم اين تيم عجله کرده است.

صادق درودگر پس از شکست 2 بر صفر ملوان بندرانزلي مقابل استقلال اظهار داشت: تيم ما در 10،15 دقيقه اول بازي با استقلال کمي محافظه‌کار بود. بدون شک بايد اين نقطه ضعف برطرف شود و روحيه و اعتماد‌به‌نفس به تيم ما بازگردد تا نتايج بهتري بگيريم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: جام حذفي ديگر گذشته است و اکنون بايد در ليگ اين جسارت در تيم ما خودنمايي کند. يک دوره فطرت در بازي مقابل پرسپوليس و استقلال براي ما پيش آمد اما توانايي و قدرت تيم ما بسيار بيشتر است و مي‌توانيم به شايستگي در جدول جايگاه‌مان را بهبود ببخشيم. تنها نياز تيم ملوان اين است که خودباوري و اعتماد‌به‌نفس در ميان بازيکنان ما بيشتر شود.

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي درخصوص اخراج سيد رافخايي، مهاجم تيم فوتبال اين باشگاه در ديدار مقابل استقلال نيز تاکيد کرد: اينکه داور در يک صحنه و به خاطر اعتراض 2 بار کارت زرد به رافخايي نشان داد به نظرم موضوعي است که مي‌شد او (عليرضا فغاني - داور ديدار استقلال - ملوان) آن را بهتر اداره کند. در آن صحنه فغاني براي اخراج رافخايي کمي عجله کرد اما در ساير زمان‌هاي بازي قضاوت خوبي را از او شاهد بوديم.

درودگر همچنين عملکرد صادقي، دروازه‌بان ملوان را قابل قبول خواند و گفت: او عملکرد خوبي داشت. ما روي 2 ضربه ايستگاهي گل خورديم و دروازه‌بان‌مان در بعضي صحنه‌ها واکنش‌هاي بسيار خوبي داشت.

يکشنبه 1392/10/08 17:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن