تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما به اندازه تيم استراليايي و بحريني شانس داريم فغاني: رفتار رونالدينيو خشن بود اخراجش كردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ما به اندازه تيم استراليايي و بحريني شانس داريم فغاني: رفتار رونالدينيو خشن بود اخراجش كردم
قضاوت عليرضا فغاني، در ديدار رده‌بندي جام باشگاه‌هاي جهان و تاييد تصميماتش در اين ديدار باعث شده تا او براي تيم داوري ايران به اندازه، تيم استراليايي و بحريني براي حضور در جام جهاني برزيل شانس قايل باشد. اين داور كه در بازي رده بندي جام باشگاه‌هاي جهان حكم به اخراج رونالدينيو داده، معتقد است رفتار اين بازيكن مي‌تواند الگويي براي بازيكنان ايراني باشد.
او درباره قضاوت در جام باشگاه‌هاي جهان مي‌گويد: «ما به جاي تيم داوري اماراتي به اين مسابقات اعزام شديم و خدا را شكر در اولين بازي كه ميان نماينده مكزيك و مراكش به عهده ما گذاشته شد، با سربلندي خارج شديم و كارمان خوب بود. بعد از اين بازي هم قضاوت ديدار رده‌بندي جام باشگاه‌هاي جهان را به ما سپردند كه مسووليت سنگيني بود و صحنه‌هاي زيادي هم داشت كه خوشبختانه تصميمات تأثيرگذار ما در اين بازي مورد تاييد برگزاركنندگان اين بازي‌ها قرار گرفت.»
داور بين‌المللي كشورمان با اشاره به قضاوت ديدار رده‌بندي ميان تيم‌هاي گوانگ‌ژوي چين و اتلتيكو مينيروي برزيل و صحنه اخراج رونالدينيو در اين بازي ادامه مي‌دهد: «در مسابقاتي كه حاضر مي‌شويم، هميشه اجراي قانون مد نظرمان است و تصميمي هم كه گرفتيم كاملاً قانوني بود. رفتاري كه رونالدينيو انجام داد، خشن و در زمان توقف بازي بود كه جريمه‌اش كارت قرمز بود و ما هم قانون را اجرا كرديم كه خوشبختانه مورد تأييد قرار گرفت.»
او ادامه مي‌دهد: «البته اين بازيكن در اين صحنه معترض بود و مي‌گفت كه ابتدا بازيكن تيم چيني روي او خطا كرده اما من به او گفتم حتي اگر او هم روي تو خطا كرده باشد نبايد شخصاً او را جريمه مي‌كردي. بعد از صحبت‌هاي ما، او قبول كرد و بدون هيچ مشكلي از زمين بازي بيرون رفت.»
فغاني با اشاره به اين اتفاق، موضوع اعتراض‌هاي پي در پي به داوري را در فوتبال ايران پيش مي‌كشد و مي‌گويد: «قبول دارم كه گاهي، بعضي از تصميمات داوري در ايران براي تيم‌ها سخت مورد پذيرش قرار مي‌گيرد اما بايد اين فرهنگ جا بيفتد كه داوران قانون را اجرا مي‌كنند و تصميماتشان قابل برگشت نيست. اين موضوع براي فوتباليست‌هاي همه جاي جهان جا افتاده و اميدوارم اين فرهنگ ميان فوتباليست‌هاي ايراني هم اشاعه پيدا كند.» او كه تلاش مي‌كند به جمع داوران حاضر در جام جهاني برزيل بپيوندد، درباره ميزان شانس تيم داوري ايران مي‌گويد: «شانس تمام رقباي ما در قاره آسيا يكسان است، داور استراليايي امسال بهترين داور سال آسيا شده، داور بحريني فينال ليگ قهرمانان آسيا را سوت زد و من هم كه در جام باشگاه‌هاي جهان حضور داشتم. با اين شرايط همه ما شانس يكساني داريم و بايد ديد در ماه آينده AFC و FIFA چه تصميمي مي‌گيرند.»

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن