تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهانيان: تغييرات دپارتمان اجتناب ناپذير بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اصفهانيان: تغييرات دپارتمان اجتناب ناپذير بود
رييس کميته‌ داوران فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اين که اختلافي با حسين عسگري ندارد، گفت: تغييرات در دپارتمان لازم بود.

فريدون اصفهانيان درباره تغييرات دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال، اظهار کرد: جلسه‌اي در فدراسيون برگزار کرديم و در آن تصميم گرفتيم که تغييراتي در ترکيب دپارتمان بدهيم. اين مساله البته درون خانوادگي بود و بهتر بود رسانه‌اي نشود!

به گزارش ايسنا ، وي همچنين گفت: اختلافاتي که در چند ماه گذشته بين کميته‌ و دپارتمان داوري رخ داد نبايد پيش مي‌آمد. باز هم تاکيد مي‌کنم که براي کميته‌ داوران مهم نيست که چه کسي در دپارتمان باشد، بلکه مهم کارايي لازم افراد است و اين که با کميته‌ همسو باشند.

اصفهانيان در پاسخ به اين سوال که آيا اختلافي بين او و حسين عسگري وجود داشته يا خير؟ گفت: بارها در رسانه‌ها گفته بودم که با عسگري دوستم و با او رفت و آمد خانوادگي دارم. هنوز هم همين طور است. دپارتمان بايد در راستاي کميته‌ داوران حرکت کند و براي توسعه جامعه داوري با هم هماهنگ باشند.

وي افزود: خدا را شکر اکنون برنامه‌ها در حال انجامند و قطعا تغييرات دپارتمان مي‌تواند در پيش‌برد برنامه‌ها تاثيرگذار باشد. اين تفاهم مي‌تواند به نتايج بهتري بينجامد.

محمدعلي فروغي يکي از اعضاي جديد دپارتمان داوري است که از حضور در اين دپارتمان انصراف داده است. اصفهانيان در اين باره گفت: آقاي فروغي گفت که راهش دور است و نمي‌تواند به اين کار برسد. او انسان خوبي است و زحمت زيادي براي داوري کشيده است، اما مشکلات خاص خود را دارد.

وي در ادامه گفت: براي جايگزيني فروغي دو گزينه را مدنظر داريم که به زودي به نتيجه‌ مي‌رسيم.

اصفهانيان درباره اين که چيدمان داوران اکنون بر عهده کميته‌ است يا دپارتمان؟ گفت: نمي‌دانم چرا اين بحث دائم تکرار مي‌شود. چند بار گفته‌ام که چيدمان داوران وظيفه ذاتي کميته‌ است و هنوز هم کميته‌ اين کار را انجام مي‌دهد و بعضي از کارها مثل آناليز داوران بر عهده دپارتمان است. به هر حال هدف اين است که قضاوت‌هاي خوبي انجام شود.

رييس کميته‌ داوران درباره روند رسيدگي به پرونده‌ سعيد مظفري‌زاده هم گفت: بارها گفته‌ام و باز هم تاکيد مي‌کنم و حتي اين مساله را به مظفري‌زاده هم گفته‌ام که در دفاع از خود صحبت کند. ما اين اجازه را به او و قهرماني داده‌ايم که نگويند به آنها اجازه داده نشده است. اما فکر نمي‌کنم پرونده‌ مظفري زاده فرسايشي شود.

وي درباره وضعيت محسن قهرماني نيز ، گفت: طولاني شدن رسيدگي به اين پرونده‌ باعث شد هزينه‌ها بيشتر شود. اگر کسي خلافي کرده است، بايد سريعا به آن رسيدگي شود. چطور به پرونده آقاي‌ X و Y خيلي زود رسيدگي مي‌شود؟ تازه تنها قهرماني نيست، بلکه رضا کرمانشاهي هم تست داده و ما دوست داريم از او استفاده کنيم، اما تکليفش روشن نمي‌شود.

اصفهانيان در پايان گفت: آقاي صالحي در برنامه «90» حاضر شد و وقتي دايي آن صحبت‌ها را کرد فردايش جلسه گذاشتند و مساله تمام شد. حالا اين که دايي بايد محروم مي‌شد يا نه به ما ربطي ندارد. کميته‌ انضباطي هم گفته بود که 15 روزه راي قهرماني را صادر مي‌کند، ولي هنوز اتفاقي نيفتاده است.

شنبه 1392/10/07 14:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن