تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804359214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بضاعت نفت با فولاد و پرسپوليس يکي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بضاعت نفت با فولاد و پرسپوليس يکي نيست
مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: رده سني بازيکناني که به تيم زير 22 ساله‌ها دعوت مي‌شوند قابل تأمل است زيرا آنها نمي‌توانند در دور نهايي تيم را همراهي کنند.

منصور قنبرزاده در خصوص تساوي نفت مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: به هر حال آنها در رده‌هاي پايين جدول قرار داشتند و فوتبال بسته‌اي را به نمايش گذاشتند البته حق هم داشتند چون نيازمند امتياز بودند. بازيکنانمان عملکرد خوبي داشتند و حتي دو بار هم توپ را به تيرک دروازه زديم.

به نقل از فارس، وي در مورد صحبت‌هاي تاج مبني بر اينکه تنها مشکل تيم زير 22 سال با نفت است، اظهار داشت: من صحبت‌هاي رئيس سازمان ليگ در برنامه ورزش و مردم را نديدم اما به جز ما ذوب‌آهن هم سه بازيکن دارد در هر حال فکر نمي‌کنم مشکلي وجود داشته باشد.

وي ادامه داد: البته مسئله‌اي که مطرح مي‌شود اين است که اکثر بازيکناني که در تيم زير 22 ساله‌ها حضور دارند هم اکنون شرايط‌شان به گونه‌اي است که نمي‌توانند در مرحله نهايي براي انتخابي المپيک شرکت کنند و از لحاظ سني در رده‌اي قرار دارند که پس از بازي‌هاي مقدماتي از تيم زير 22 ساله‌ها کنار گذاشته مي‌شوند.

مديرعامل باشگاه نفت يادآور شد: هم اکنون ژاپن از بازيکنان زير 20 سال استفاده مي‌کنند که در رده سني 19 سال قرار دارند تا بتوانند در دور نهايي آنها را همراهي کنند و از بازيکناني استفاده کنند که در مرحله مقدماتي با يکديگر هماهنگ شده‌اند. اين موضوع قابل تامل است که چرا ما بايد از بازيکناني استفاده کنيم که در دور نهايي نمي‌توانيم از وجود آنها بهره ببريم.

قنبرزاده تاکيد کرد: ما هم اکنون رقابت تنگاتنگي بالاي جدول داريم و شرايط‌مان سخت است. همچنين ما از لحاظ بضاعت بازيکن با فولاد و پرسپوليس از لحاظ تعداد قابل مقايسه نيستيم. حالا تصور کنيد که سه بازيکن تاثيرگذار ما هم حضور نداشته باشند و يکي دو بازيکن هم مصدوم شوند. ديگر چيزي نمي‌ماند. ما تنها تيمي هستيم که 5 جاي خالي داريم. اکثر تيم‌هاي بالاي جدول 22-23 بازيکن آماده دارند اما وضعيت براي ما اين گونه نيست. اين موضوع کار ما را دشوار مي‌کند.

مديرعامل باشگاه نفت تصريح کرد: نفت هم زحمت کشيده و به بازيکناني در رده سني جوانان ميدان داده تا هم اکنون سه بازيکن تاثيرگذار تيم ملي در اين تيم شکل گرفته‌اند. اگر چنين وضعيتي وجود نداشت آنها هم نمي‌توانستند رشد کنند به هر حال با تمام اين اوصاف مي‌توانيم اين موضوع را با تعامل دوطرفه حل کنيم.

وي در مورد اينکه آيا تاکنون فدراسيون با آنها صحبتي و يا جلسه‌اي برگزار کرده،تاکيد کرد: خير تاکنون صحبتي نکرده‌ايم. البته من هم تعجب مي‌کنم چرا که براي اردوي کيش ما جزء معدود تيم‌هايي بوديم که توانستيم بازيکنان خود را ترخيص کرديم. اکثر باشگاه‌ها اين کار را نکردند به هر حال مي‌تواند اين موضوع با صحبت طرفين حل شود.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد ديدار مقابل پرسپوليس تصريح کرد: قطعا بازي سختي در آزادي خواهيم داشت. در برهه‌اي به اين تيم برخورد کرده‌ايم که از لحاظ فني و بدني بهترين شرايط را دارد. پرسپوليس در 4-5 بازي نشان داده که هماهنگ شده‌اند. قطعا بازي دشواري داريم اما ما هم نااميد نمي‌شويم. به هر حال فوتبال است و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

وي در مورد اينکه آيا مي‌توانند نتيجه دور رفت را تکرار کنند، تاکيد کرد: در فوتبال چيزي قابل پيش‌بيني نيست. کار دشواري داريم ما در دور رفت در مقابل سپاهان، فولاد و پرسپوليس بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. در اين بازي هم تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

جمعه 1392/10/06 13:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن