تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802906307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلي نوجوانان جهاني شدن است/ پيشرفت بازيكنان مهمتر از نتيجه گيري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هدف اصلي نوجوانان جهاني شدن است/ پيشرفت بازيكنان مهمتر از نتيجه گيري
سرمربي تيم فوتبال زير 16 سال ايران معتقد است براي موفقيت در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند بايد اين تيم در اردوها و تورنمنت‌هاي خوب بين‌المللي شركت كنند. وي همچنين مي‌گويد هدف نخستش كسب سهميه جام جهاني و بعد از آن چشم به قهرماني در آسيا هم دارد.

مصطفي قنبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال نوجوانان ايران ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعد از صعود تيم مسابقات قهرماني آسيا نخستين اردوي ما هفته گذشته برگزار شد و يك بازي تداركاتي با تيم جوانان استقلال انجام داديم. هرچند آن بازي را باختيم اما اين دومين باخت ما در طول دو سال گذشته بود.

بازيكنان تيم زير 16 سال، تضمين كننده آينده‌ فوتبال ايران
وي با بيان اينكه اقدام فدراسيون در خصوص تشكيل تيم‌هاي زير 14، 15 و 16 سال اتفاق بسيار خوبي بوده است، ادامه داد: بازيكناني كه امروز در تيم زير 16 سال خود را براي مسابقات قهرماني آسيا آماده مي‌كنند، مي‌توانند با توجه ويژه، نسل خوبي را براي فوتبال ايران تشكيل دهند. آنها بازيكنان شايسته‌اي هستند كه بايد به بهترين شكل پرورش يابند تا در آينده موفقيت‌‌هاي فوتبال ايران را تضمين كنند.

مسئوليت‌مان بسيار ستگين است
سرمربي تيم فوتبال زير 16 سال ايران ادامه داد: بنده و اعضاي كادر فني تيم مسئوليت سنگيني دارند و بايد خيلي با اين بازيكنان كار كنيم تا از لحاظ تكنيكي و مهارت‌هاي فني به خوبي پرورش يابند. در كنار مرور كارهاي تاكتيكي بايد مباحث ذهني و روحي و رواني آنها را نيز تقويت كنيم تا هرچه بهتر آماده حضور در مسابقات مهم آسيايي و جهاني شويم و در بازي‌هاي بين‌المللي راحت‌تر بازي كنيم.

پيشرفت مهمتر از نتيجه‌گيري
وي با اشاره به اينكه امروز تنها به دنبال پيشرفت تيم است و در بازي‌هاي تداركاتي نتايج برايش اهميتي ندارد، ادامه داد: در تيم‌هاي بزرگسال بايد دنبال نتيجه گيري در مسابقات بود اما در رده‌هاي پايه مي‌بايست به پيشرفت بازيكنان و رفع نقاط ضعف و قوت‌شان بيشتر اهميت داد. البته ما هم دنبال نتيجه گيري در مسابقات بين‌المللي هستيم اما شاخصه اصلي در تيم‌هاي پايه بايد پيشرفت بازيكنان باشد. آنها هر چقدر در اين رده تاكتيك پذيرتر باشند و در زمين بازي بهتري ارايه كنند، قطعاً در سنين بالاتر مي‌توانند كارهاي بزرگي را انجام دهند.

برگزاري اردوي مشترك با نوجوانان ژاپن
قنبرپور با اشاره به اينكه طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته تيم نوجوانان تا مسابقات قهرماني آسيا 26 اردوي داخلي و سه چهار تورنمنت بين‌المللي را بايد تجربه كند، ادامه داد: اگر شرايط فراهم شود دنبال آن هستيم تا اردويي را در كشور ژاپن برگزار كنيم. در آن اردو با بازيكنان تيم نوجوانان ژاپن اردوي مشتركي بگذاريم و با آنها بازي كنيم زيرا سبك فوتبال ژاپن با فوتبال آسيا متفاوت است و ما مي‌توانيم تجربيات خوبي را در آن اردو به دست آوريم.

دشواري‌هاي موفقيت در مسابقات آسيايي
وي افزود: موفقيت در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند كار بسيار سختي است و نياز به آن دارد كه تيم نوجوانان اردوهاي بيشتري را تجربه كرده و در بازي‎هاي تداركاتي خوبي به ميدان برود زيرا در بازي‌هاي تداركاتي مي‌توان سطح فني بازيكنان را بالا برد و تجربه‌شان را بيشتر كرد. موضوعي كه مهمترين اصل در تيم‌هاي پايه است.سرمربي تيم فوتبال زير 16 سال ايران ادامه داد: در تايلند بايد برابر تيم‌هاي مطرح آسيايي آن هم در كشوري كه خود ميزبان يكي از مدعيان جهاني شدن است به ميدان برويم، در حاليكه ما با شرايط آب و هوايي آنجا غريبه هستيم. البته در آن شرايط هم هدف ما از همين امروز ابتدا كسب سهميه حضور در جام جهاني و در نهايت با توكل به خدا و همت كادر فني و حمايت مسئولان فدراسيون فوتبال، كميته جوانان و تمام كارشناسان و مربيان رسيدن به قهرماني آسيا است.

نشست با مربيان تيم‌هاي پايه
وي با بيان اينكه رسيدن به اين موفقيت نياز به آن دارد كه تيم به خوبي آماده حضور در آن مسابقات شود، يادآور شد: يكي از برنامه‌هايم اين است كه با مربيان پايه شاغل در ليگ‌هاي مختلف ايران و مربيان پيشين تيم‌هاي ملي در اين رده نشست‌هاي مشتركي بگذاريم و در كنار استفاده از ديدگاه‌هاي آنها، يك استراتژي هماهنگ را براي همه تيم‌ها در نظر بگيريم تا مربيان بدانند چگونه و در چه پست‌هايي از بازيكنان ملي‌پوش استفاده كنند و در كنار آن بازيكنان مستعد را به فوتبال ملي معرفي كنند.

توجه ويژه به تحصيلات بازيكنان
قنبرپور با اشاره به اينكه در كنار اين مسايل توجه ويژه‌‌اي هم به تحصيل بازيكنان دارد، تصريح كرد: ما به خاطر امتحانات نفرات تيم اردوها را تعطيل كرديم شايد اين مساله به ما ضربه بزند اما پيشرفت بازيكنان بسيار مهم است. به نظرم بازيكن تحصيل كرده بهتر مي‌تواند خودش را با برنامه‌هاي تاكتيكي تيم هماهنگ كرده و در مواقع ضروري بهترين تصميم را در زمين بگيرد.

با خاطرات زندگي نمي‌كنيم
وي با اشاره به اينكه ما با خاطرات زندگي نمي‌كنيم و موفقيت‌هاي گذشته را فراموش كرده ايم، ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌اي براي اردوهاي استعداديابي نداريم. 50 بازيكن در اختيارمان است كه با آنها كار را پيش مي‌بريم ولي سعي مي‌كنيم بازيكنان مستعد را هم شناسايي كرده و آنها را ناديده نگيريم. استفاده از بازيكناني كه در سايه نفرات اصلي هستند، بسيار مهم بوده زيرا ممكن است يك بازيكن به دليل محروميت و مصدوميت از تركيب تيم خارج شود، پس نياز به يك جانشين در حد خود را دارد.

نحوه استفاده از بازيكنان خارج از ايران
سرمربي تيم فوتبال زير 16 سال ايران در پايان در خصوص استفاده از بازيكنان ايراني شاغل در تيم‌هاي كشورهاي خارجي و يا بازيكنان دو رگه نيز گفت: اين كار بسيار خوبي است كه توسط مهدي مهدوي‌كيا و مربيان تيم جوانان پايه گذاري شده است كه ما هم از اين موضوع استقبال كرديم، به همين دليل قرار است اگر بازيكني شاخصه‌هاي لازم را داشته باشد، فيلم او را ببينيم و بعد به اردوهاي آماده‌سازي دعوتش كنيم.

كد خبر: 2202934

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۶ - ۰۰:۵۵

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن