تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌نوجوانان به ايتاليا و قزاقستان مي‌روند/ 26 اردو براي جهاني شدن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ‌نوجوانان به ايتاليا و قزاقستان مي‌روند/ 26 اردو براي جهاني شدن
كادرفني تيم فوتبال نوجوانان ايران براي حضور موفق در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا 26 مرحله اردوي آماده‌‍سازي براي اين تيم در نظر گرفته كه سه مرحله از اين اردوها، حضور در تورنمنت‌هاي خارجي است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين مرحله از اردوي آماده‌سازي تيم فوتبال نوجوانان ايران پس از موفقيت در مرحله مقدماتي قهرماني نوجوانان آسيا در پاكستان، از ابتداي هفته جاري در كمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد و درحالي اين اردو امروز به پايان مي‌رسد كه شاگردان قنبرپور روز دوشنبه در ديداري تداركاتي برابر تيم جوانان - اميد استقلال با نتيجه 4 بر يك تن به شكست دادند.

مرحله بعدي اردوي اين تيم درحالي قرار است اوايل دي‌ماه برگزار مي‌شود كه كادرفني تيم نوجوانان براي حضور در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا كه سال آينده در تايلند انجام خواهد شد، 26 مرحله اردوي آماده‌سازي، يك اردوي خارجي و حضور در 3 تورنمنت بين‌المللي را در دستور كار خود قرار داده است.

نخستين تورنمنت بين‌المللي كه قرار است شاگردان قنبرپور در آن حضور يابند، تورنمنتي مشترك در دو كشور مالزي و اندونزي است كه طي روزهاي 21 دي‌ماه تا 6 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود و تيم ايران در مرحله گروهي آن مسابقات با تيم‌هاي فرنز اندونزي، اينتراخت فرانكفورت آلمان، اق‌سي راپچر نيجريه، چونبوري تايلند و اسپورتينگ ليسبون همگروه است.

اين تيم در صورت تامين منابع مالي، فرودين‌ماه سال آينده در تورنمنتي در كشور ايتاليا حضور مي‌يابد و تيرماه سال 936 هم به در تورنمنت رياست جمهوري قزاقستان شركت خواهد كرد.

حضور در ژاپن و انجام ديدار با تيم نوجوانان اين كشور و برگزاري تورنمنت چندجانبه در تهران با حضور تيم‌هاي ازبكستان، تايلند، عراق و ژاپن هم جزو برنامه‌هايي است كه مصطفي قنبرپور از فدراسيون فوتبال و كميته جوانان خواستار انجام آن شده است.

تيم نوجوانان ايران با 3 پيروزي برابر امارات، پاكستان و سريلانكا به مرحله نهايي رقابتهاي قهرماني نوجوانان آسيا راه يافت.

تيم‌هاي تايلند، ايران، كويت، ازبكستان، نپال، عربستان، عمان، استراليا، مالزي، كره‌شمالي، ژاپن، سوريه، قطر، چين، هنگ كنگ و كره‌جنوبي 16 تيم حاضر در مرحله نهايي مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا - 2014 تايلند را تشكيل مي‌دهند.

كد خبر: 2197203

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۰:۵۲

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن