تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيين‌نامه انتخابات كميته المپيك مبهم است/ روساي فدراسيون‌ها زير سوال رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيين‌نامه انتخابات كميته المپيك مبهم است/ روساي فدراسيون‌ها زير سوال رفتند
رئيس فدراسيون اسكيت با بيان اينكه آيين نامه انتخابات روساي فدراسيون‌ها را زير سوال برده است، گفت: آيين‌نامه‌اي كه هيات اجرايي براي انتخابات در نظر گرفته كاملا مبهم است.

فريبا محمديان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابات كميته ملي المپيك ضمن بيان مطلب فوق اظهار كرد: سردرگم بودند و به تعويق افتادن انتخابات كميته ملي المپيك باعث شده تا بسياري از كارها در اين كميته با چالش مواجه شود. با اين حال چيزي كه براي ما اعضاي مجمع جاي سوال دارد آيين نامه مجمع است كه كاملا مبهم به نظر مي‌رسد.

وي اضافه كرد: در اينكه ما به آيين‌نامه نياز داشتيم، ترديدي نيست و از اعضاي هيات اجرايي نيز تشكر مي‌كنم ولي بندهايي كه در اين آيين‌نامه قرار دارد آن را از حالت آيين‌نامه خارج كرده و تا حدود زيادي آن را به اساسنامه تبديل كرده است.

رئيس فدراسيون اسكيت در اين خصوص يادآور شد: به عنوان مثال، بندي را قرار داده‌اند كه شش ماه بايد از مدت رياست فدراسيون‌ها گذشته باشد. ما بايد به دنبال ايجاد آرامش باشيم و هيات اجرايي بايد آن را فراهم كند. به نظرم اين بحث شش ماه تا حدي زيادي روساي فدراسيون‌ها را زير سوال برده است.

محمديان خطاب به اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك خاطرنشان كرد: روساي فدراسيون‌ها همان افرادي هستند كه اعضاي كميته ملي المپيك و هيات اجرايي را انتخاب كرده‌اند. اگر رئيس فدراسيون قادر به انتخاب نماينده خود نباشد كه اصلا شايسته رياست بر فدراسيون نيست.

وي همچنين عنوان كرد: كميته ملي المپيك سفير بين‌المللي ورزش ايران است و بايد الگوي آرامش و شايسته سالاري در ورزش باشد. هيات اجرايي بايد اجازه دهد كه فدراسيون‌ها خودشان تصميم گيري كنند و اين درست نيست كه به برخي‌ها اجازه حضور ندهيم.

رئيس فدراسيون اسكي در پايان گفت: مجمع يك نوع تمرين دموكراسي است و در اين باره كميته ملي المپيك بايد سرآمد همه باشد نه اينكه اگر در زمان انتخابات يك رئيس فدراسيون در ايران حضور نداشته باشد و به نماينده وي اجازه شركت را ندهند.

كد خبر: 2202534

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۶ - ۰۰:۵۹

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن