تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم صبا از بحران عبور كرد/ تشريح آخرين وضعيت بازيكن نيجريه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيم صبا از بحران عبور كرد/ تشريح آخرين وضعيت بازيكن نيجريه‌اي
سرپرست تيم فوتبال صباي قم مي‌گويد اين تيم با پيروزي برابر گسترش فولاد تبريز از بحران عبور كرده و از اين هفته روند رو به رشد صبا آغاز خواهد شد.

حسين نجاتي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال صباي قم بعد از پيروزي برابر گسترش فولاد در هفته بيستم ليگ برتر فوتبال، اظهار داشت: 12 هفته بود كه تيم ما رنگ برد را نديده بود. شرايط سختي بر بازيكنان حاكم شده بود. از سوي ديگر وضعيت مالي باشگاه هم چندان مساعد نبود و رغبتي براي كمك به تيم ديده نمي‌شد. با اين حال خدا را شكر كه از اين بحران عبور كرديم.

وي در ادامه افزود: ما به يك پيروزي نياز داشتيم كه آنرا در بازي قبلي به دست آورديم. به نظرم روند رو به رشد صبا از اين هفته آغاز مي‌شود. هدفمان اين است كه صبا در ميانه‌هاي جدول جا بگيرد. الان به اين راضي هستيم كه رتبه سال گذشته خود را تكرار كنيم.

سرپرست تيم فوتبال صبا همچنين خاطرنشان كرد: ما در نيم فصل اول بازي‌هاي بهتري انجام مي‌داديم ولي در دقايق پاياني نتيجه را واگذار مي‌كرديم. در نيم فصل دوم به نسبت نيم فصل اول از نوع بازي راضي نبوديم ولي به يك مساوي يا پيروزي نياز داشتيم كه خوشبختانه در بازي با گسترش به سه امتياز رسيديم.

وي درباره مذاكره باشگاه صبا با بازيكن نيجريه‌اي، اينگونه اظهار نظر كرد: با توجه به جابجايي و عدم تطابق نقل و انتقالات زمستاني ليگ ايران با ليگ‌هاي خارجي، يك سيكل سخت براي خريد بازيكن خارجي ايجاد شده است. ما مقدمات كار را انجام داده‌ايم ولي چشمم آب نمي‌خورد اين بازيكن به ايران بيايد.

نجاتي در پايان گفت: شما تصور كنيد يك بازيكن خارجي به خاطر هشت تا 10 بازي با هزينه گزاف به ايران بيايد. اين ريسك بزرگي است. اگر ابتداي فصل بود اين امكان وجود داشت ولي الان شرايط يك مقدار سخت است و من نسبت به حضور اين بازيكن در ايران خوشبين نيستم.

كد خبر: 2202974

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۶ - ۰۰:۳۵

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن