تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802695782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور استاندار كهگيلويه و بويراحمد:ملت ايران هيچ‌گاه براي نان شكم عزت خود را زيرسئوال نمي‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور استاندار كهگيلويه و بويراحمد:ملت ايران هيچ‌گاه براي نان شكم عزت خود را زيرسئوال نمي‌برد
مشاور فرهنگي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به تحريم‌هاي 34 ساله انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف، گفت: ملت ايران براي رهايي از تحريم و به دست آوردن نان شكم عزت، استقلال و بزرگي خود را زيرسئوال نخواهد برد.


به گزارش خبرگزاري فارس از لنده، حجت‌الاسلام سيد اقبال راستگو امشب در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لنده در ادامه سلسله مباحث اهداف امام حسين(ع) و قيام عاشورا گفت: بعد از رحلت جانگداز نبي مكرم اسلام (ص) و در زمان حكام و خلفاي جور، چهار اقدام اساسي براي انحراف دين انجام شد.

وي افزود: ولايت ستيزي، دين ستيزي، عدالت ستيزي، و تقدس‌زدايي مهم‌ترين اقداماتي بود كه موجب انحراف دين و سنت پيامبر در آن زمان شده بود.

مشاور فرهنگي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد اضافه كرد: امام حسين(ع) براي جلوگيري از اين انحرافات در دين و سنت پيامبر قيام كردند.

راستگو عنوان كرد: بعد از نزول آيه «أَحَسِبَ النَّاسُ أَن يُتْرَكُوا أَن يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ » حضرت علي (ع) از پيامبر سئوال كردند اين چه فتنه‌اي است كه خداوند و پرودرگار عالم درباره امت رسول الله از آن خبر مي‌دهد؟ پيامبر (ص) فرمودند " امت من بعد از من به طرق مختلف آزمايش مي‌شوند. به وسيله مال و فرزند، پست و مقام و يكي از مهمترين آن‌ها در دين‌داري است. پيامبر فرمودند در آن زمان مردم رشوه را هديه و ربا را معامله مي‌گويند و در دين‌داري بر خدا منت مي‌گذارند."

اين خطيب برجسته استان و كشور يادآور شد: مهم‌ترين و شايد خطرناك‌ترين و بدترين غرور، غرور ديني است كه شيطان به وسيله آن از درگاه خداوند متعال رانده شده است.

راستگو تأكيد كرد: پيامبر گرامي اسلام (ص) سخن از امتحان ديگري براي امتش داشتند و آن امتحان امت به امامشان بود.

وي افزود: اين امتحان در نامه امام حسين(ع) به اهل كوفه اين گونه بيان شده است كه " اي مردم كوفه به جان خودم قسم آگاه باشيد اين حاكمان مي‌خواهند امام و دين را كنار بزنند، اما اين امام فقط بر موازين و بر طبق كتاب خدا عمل مي‌كند و خارج از كتاب خدا حكم نمي‌كند و قيام به قسط و عدالت مي‌كند و مي خواهد همه مردم به يك نسبت از بيت‌المال بهره ببرند.

مشاور فرهنگي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: امام يعني كسي كه زمام امور و رهبري مسلمين جامعه را بر دست مي‌گيرد و در جهت رضايت خداوند حكم مي‌كند.

وي افزود: عده‌اي از اين حكم‌ها و رهبري‌ها ناراحت مي‌شوند و منافع خود را در خطر ديده و به مقابله با آن بر مي‌خيزند و مي‌خواهد در برابر كسي كه حدود الهي را جاري و ساري مي‌كند ايستادگي كنند.

راستگو خاطرنشان كرد: اين تهديدها منحصر به زمان امام حسين(ع) تنها نبود و امروزه جامعه اسلامي ما با فتنه‌هاي بسياري در حال دست و پنجه نرم كردن است.

وي با اشاره به نحوه شكل گيري انقلاب اسلامي افزود: پيامبر گرامي اسلام (ص) فرمودند «در محرم و در ملك عجم انقلابي به وجود مي‌آيد و خون‌هاي زيادي ريخته مي‌شود و شاه آن مملكت از ترس مجازات به دست مردم از كشور فرار كرده و به ديار غربت مي‌رود و در همان‌جا مي‌ميرد.»

مشاور استاندار كهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: انقلاب اسلامي ما ادامه انقلاب حسين‌ ابن علي(ع) است و تا كنون فتنه‌هاي بسياري، پشت سر هم آن را تهديد كرده و مي‌كند.

وي اضافه كرد: جنگ تحميلي، گروهك‌هاي تروريستي، تحريم‌ها، تهديدها، شبيخون و ناتوي فرهنگي و مهم‌تر از همه فتنه 88 و مقابله و ممانعت از علم جوانان ايراني در دست‌يابي به علوم روز دنيا و ... از مهمترين فتنه‌ها و توظئه‌هايي است كه ايران اسلامي را تا كنون تهديد كرده است.

راستگو با اشاره به 9 دي روز اوج بصيرت و ولايتمداري مردم ايران، اذعان داشت: ملت قهرمان و هميشه درصحنه ايران اسلامي، چون امام خود را مي‌شناسند و در ولايتمداري تك هستند و گوش به فرمان ولي خود حركت مي‌كنند تا كنون در مقابل اين فتنه‌ها و توطئه‌ها سربلند بيرون آمدند.

وي با اشاره به تحريم‌هاي دشمنان عليه ايران اسلامي عنوان داشت: در جايي كه تحريم و گراني به اوج خود رسيده بود و مانورهاي بسياري از سوي رسانه‌هاي غربي در اين خصوص داده مي‌شد، ملت ايران هم‌نوا با رهبر خود گفتند ما تربيت يافتگان مكتب رمضان و پيروان و ياران پيامبر در شعب ابي طالب هستيم و هيچ‌گاه براي نان شكم عزت، آبرو، استقلال و بزرگي خود را از دست نمي‌دهيم و آن را زير سئوال نمي‌بريم.

مشاور فرهنگي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد بيان داشت: ملت ايران در 9 دي امسال بار ديگر با شور و حرارت بيشتري حضور خواهند يافت تا عزتمندي و سربلندي خود را همراه با بصيرت و هوشياري به جهانيان اثبات كنند و روحيه خودباوري و استقلال خود را به جهانيان گوش‌زد نمايند.

در اين مراسم عزاداري برنامه‌ سينه‌زني و مداحي نيز برگزار شد.

انتهاي پيام/82013/ذ40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن