تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكميلي/ دست‌كم 10 نفر از روز چهارشنبه در بانگي كشته شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تكميلي/ دست‌كم 10 نفر از روز چهارشنبه در بانگي كشته شده اند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/05
منابع بيمارستاني روز پنجشنبه اعلام كردند در درگيريهاي دو روز گذشته در بانگي، پايتخت جمهوري افريقاي مركزي دست‌كم ده نفر كشته شدند.
به گفته يك منبع بيمارستاني، موج جديد خشونتها، كه از روز چهارشنبه در شهر بانگي آغاز شده ، تاكنون به كشته شدن دست‌كم ده نفر و زخمي شدن 46 نفر ديگر منجر شده است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از بانگي، اين منبع كه خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت از روز چهارشنبه 46 نفر بر اثر اصابت گلوله يا جراحت با اسلحه سرد به بيمارستان مركزي شهر منتقل شده اند.
از سوي ديگر، ماري-اليزابت اينگرس، مسئول پزشكان بدون مرز مستقر در بانگي به وخامت وضع امنيتي در اين شهر اشاره كرد و گفت: quotation mark مردم وحشت زده اند و نمي توان تعداد واقعي قربانيان را در خشونتهاي روز چهارشنبه تخمين زد. quotation mark
از صبح روز چهارشنبه تا پايان شب، تيراندازي با منشا نامشخص در محله هاي شمال پايتخت و خيابانهاي اطراف فرودگاه وحشت آفرين شد. اين در حالي است كه نيروهاي فرانسوي و اتحاديه افريقا مسئوليت تامين امنيت را در اين فردوگاه به عهده دارند.
با آن كه منشا تيراندازي هاي روز چهارشنبه هنوز مشخص نشده است، اما به گفته ساكنان بانگي، شبه نظامياني كه به طور خودخوانده به دفاع در برابر شورشيان سلكا پرداخته بودند، با شماري از نيروهاي چادي اتحاديه افريقا درگير شدند.
فرماندهي نيروهاي فرانسوي مستقر در بانگي در خصوص حوادث اخير بانگي توضيحي ارائه نكرده است.
در همين راستا، مسئولان اتحاديه افريقا اعلام كردند در درگيريهاي اخير، پنج نظامي چادي كشته شدند.
پس از آن كه نيروهاي فرانسوي روز پنجشنبه در دو محله پايتخت افريقاي مركزي تدابير امنيتي برقرار كردند، آرامشي نسبي در اين شهر ديده مي شود.
123/145

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن