تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803908174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيلسون: با ركورد جهاني پرسپوليس در روز تولدم سورپرايز شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نيلسون: با ركورد جهاني پرسپوليس در روز تولدم سورپرايز شدم
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شنيدن خبر كسب عنوان بهترين خط دفاع سال 2013 جهان از سوي تيم پرسپوليس سورپرايزم كرد و در روز تولدم خبر جالبي را شنيدم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نيلسون كوريا در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس درباره كسب عنوان بهترين خط دفاع سال 2013 جهان توسط تيم فوتبال پرسپوليس با ميانگين گل خورده 0/4 گل در هر بازي گفت: اين موفقيت بزرگي است و من آن را به تمامي اعضاي تيم و به ويژه هواداران دوست داشتني پرسپوليس تبريك مي گويم. خبر واقعا جالب و خوشحال كننده اي بود و از شنيدن آن سورپرايز شدم.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس كه در خلق اين ركورد جهاني تاثير ويژه اي داشته است درباره عوامل موفقيت كسب چنين عنواني گفت: وقتي يك تيم گل نمي خورد همه عوامل در اين موفقيت سهيم هستند اين طور نيست كه بگوييم وقتي تيم گل نمي خورد علتش درخشش دروازه بان يا خط دفاعي تيم بوده و وقتي كه تيمي گلي دريافت كرد گلر و مدافعان را مقصر بدانيم.

وي ادامه داد: چه در ناكامي و چه در موفقيت همه سهيم هستند حتي عوامل تداركات تيم كه بستر لازم را براي آرامش بازيكنان فراهم مي كنند. به طور كلي تيم ما با درايت كادرفني و تلاش همه بازيكنان توانسته سيستم دفاعي خوبي داشته باشد. تاكيد مي كنم كه من هم در اين موفقيت به اندازه ساير بازيكنان تيم نقش داشته ام نه بيشتر. وقتي تيمي گل نمي خورد همه بازيكنان به سيستم دفاعي تيم كمك مي كنند حتي سيدصالحي كه نوك حمله تيم است. دفاع تيمي از خط حمله شروع مي شود و با پرس بازيكنان آنها به بقيه كمك مي كنند تا فشار كمتري به تيم بيايد. كسب چنين عنواني نشان دهنده سيستم دفاعي خوب و موثر تيم فوتبال پرسپوليس است و چنين ركوردي در جهان واقعا خوشحال كننده و مايه افتخار ماست. من خلق چنين ركوردي را از صميم قلب به هواداران تبريك مي گويم و به اتفاق ساير بازيكنان همه تلاش خود را انجام مي دهيم تا اين ركورد پابرجا باقي مانده و پرسپوليس در پايان فصل نيز صاحب ركوردي منحصر به فرد و جهاني باشد.

دروازه بان 38 ساله پرسپوليس در 13 بازي فصل جاري دروازه اش را بسته نگه داشته و با درخشش خود كاري كرده كه تيم فوتبال پرسپوليس در 13 ديدار اخير بدون گل خورده ميدان را ترك كند. نيلسون كوريا درباره كلين شيت هايش به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس مي گويد: اين هم موفقيتي خوشحال كننده است و نشان دهنده برخورداري تيم از يك سيستم دفاعي قوي و هوشياري عناصر دفاعي تيم است. ما بايد تلاش كنيم اين كلين شيت ها و گل نخوردن ها ادامه پيدا كند و به قهرماني منجر شود. مي دانم كه اين موفقيت ها نگاه ها را به سمت ما بيشتر مي كند از اين بابت خوشحالم چرا كه در اين موفقيت ها كه حالا رنگ و بوي جهاني گرفته توجهات بيشتر مي شود و احساس مي كنم كه مسئوليت ما نيز بيشتر خواهد شد و تيم هاي مقابل با جديت بيشتر تلاش مي كنند تا با باز كردن دروازه پرسپوليس كسب امتياز نمايند.

نيلسون در پاسخ به اين سوال كه شانس قهرماني پرسپوليس را چقدر مي دانيد گفت: هر بازي حكم يك فينال را دارد. همه بازي ها سخت است و دشوار، تيم ها تلاش مي كنند در باقي مانده بازي ها حداكثر امتيازات را كسب كنند چه تيم هايي كه بالاي جدول هستند و چه تيم هايي كه پايين جدول هستند. ما بايد تلاش بيشتري كنيم تا بتوانيم با ادامه دادن اين روند فاصله خود را با ساير مدعيان قهرماني بيشتر كنيم. معتقدم 4 بازي آينده تيم بازي هاي سرنوشت سازي است به ويژه دربي كه مي تواند علاوه بر اهميت هميشگي خود نقش تعيين كننده اي داشته باشد. ما براي شادي هواداران و قهرماني پرسپوليس بايد خيلي هوشيار باشيم و تلاشمان را چندين برابر كنيم. بايد مراقب باشيم و بدانيم كه حريفان با توان بيشتري به مصاف ما مي آيند و كار ما نسبت به گذشته سخت تر خواهد بود.

نيلسون كوريا دروازه بان برزيلي كه در تيم پرسپوليس درخشش چشم گير و فوق العاده اي داشته متولد ۲۶ دسامبر ۱۹۷۵ ميلادي است و امروز روز تولد اين دروازه بان محبوب است. نيلسون در واكنش به خبر تولدش مي خندد و مي گويد ممنونم كه اين موضوع را مد نظر داشتيد. شما بهترين كادوي تولد را با خبر خلق ركورد جهاني پرسپوليس و اختصاص يافتن بهترين خط دفاع جهان به تيم ما را به من داديد. امروز را فراموش نمي كنم ، روز تولدم شنيدم كه پرسپوليس بهترين خط دفاعي جهان را به خود اختصاص داده، چه خبري بهتر از اين. از همه هواداراني كه به يادم بوده اند و در فضاي مجازي و اينترنت و همچنين مطبوعات روز تولدم را به من تبريك مي گويند ممنونم و از آنها سپاسگزاري مي كنم. آرزوي من اين است كه شادي هواداران را با قهرماني پرسپوليس ببينم. امروز براي من واقعا روز خوبي خواهد بود چرا كه خبرهاي خوبي را در روز تولدم مي شنوم.

انتهاي پيام

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن