تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در قالب تور صنعتي انجام شدبازديد خبرنگاران از شهرك‌هاي صنعتي بجنورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در قالب تور صنعتي انجام شدبازديد خبرنگاران از شهرك‌هاي صنعتي بجنورد
خبرنگاران مركز خراسان شمالي از شهرك صنعتي شماره يك و بيدك بجنورد بازديد كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، اين بازديدها كه بعد از ظهر امروز در قالب تور صنعتي انجام شد، خبرنگاران از واحدهاي توليدي و صنعتي چون فولاد گستران بجنورد، كياالكترود شرق و برودت صنعت خاوران بازديد به عمل آوردند.

بازديد از واحد رام صنعت دانيال، الماس قند بجنورد و نشاسته خوشه زرين از ديگر واحدهايي بود كه مورد بازديد خبرنگاران قرار گرفت.

خبرنگاران حاضر همچنين از تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي بجنورد كه در راستاي حفظ محيط زيست ايجاد شده بازديد و در جريان فعاليت اين واحد قرار گرفتند.

كارشناس تأسيسات شهرك‌هاي صنعتي خراسان شمالي در مورد اين طرح اظهار كرد: فاضلاب شهرك صنعتي بجنورد از بهمن سه سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرده و تمامي ورودي و خروجي‌ها به اين مجموعه را اندازه گيري مي‌كند.

عظيم رضواني با اشاره به ظرفيت روزانه 350 متر مكعب اين واحد گفت: اكنون 150 متر مكعب فاضلاب صنعتي وارد اين واحد شده كه پس از تصفيه به مصارف فضاي سبز شهرك صنعتي مي‌رسد.

وي با اشاره به آزمايشگاه مجهز واحد فاضلاب شهرك صنعتي بجنورد خاطرنشان كرد: اكنون هيچ‌گونه مشكلي در روند فعاليت واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در اين شهرك صنعتي در زمينه فاضلاب وجود نداشته و كنترل شده است.

به گزارش فارس، در اين بازديدها خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي استان از جمله روزنامه خراسان شمالي، نسيم، ارمغان و خبرگزاري‌هاي برنا، مهر و فارس حضور داشتند.

انتهاي پيام/63002/ش20

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن