تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802186980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوترابي‌ درنخستين كنگره 980 شهيد كارگر مازندران: دشمن شكست خورده عرصه نظامي امروز در حوزه اقتصادي ورود پيدا كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ابوترابي‌ درنخستين كنگره 980 شهيد كارگر مازندران: دشمن شكست خورده عرصه نظامي امروز در حوزه اقتصادي ورود پيدا كرده است
آنچه در سال‌هاي اخير شاهد آن هستيم افزايش هزينه‌هاي جاري است كه اين مسئله با اقتصاد مقاومتي سازگاري نداشته و نشان از عدم اراده استوار در اقتصاد مقاومتي است. ابوترابي‌ درنخستين كنگره 980 شهيد كارگر مازندران: دشمن شكست خورده عرصه نظامي امروز در حوزه اقتصادي ورود پيدا كرده است


حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي‌ پيش‌ از ظهر امروز در نخستين كنگره ۹۸۰ شهيد كارگر مازندران در حسينيه عاشقان شهرستان ساري، اظهار داشت: ‌مردم مازندران علاوه بر سختكوشي مردمي دين مدار هستند و خيل عظيم شهداي اين استان علوي نشان از ولايتمداري و اهل ايمان بودن اين استان است.

به گزارش خبرنگار ايلنا از ساري وي با بيان اينكه مومن در نگاه اسلام دو ويژگي دارد اول اهل ايمان و دوم اهل عمل صالح باشد تصريح نمود: بايد جامعه تلاش كند در اين مسير قدم‌هاي بلندي بردارد و به هر ميزان به معرفت ما افزوده شود و رفتار ما مبتني بر معرفت، علم و ايمان باشد از درجه بالاتري برخوردار مي‌شويم.

وي با بيان اينكه امام راحل، راهي را كه تشخيص مي‌دادند در آن راه صابر بودند، يادآور شد: رهبري هم اهل صبر هستند و اگر اهل صبر نبودند امروز شاهد خلق اين عزت و اقتدار نبوديم.

ابوترابي در بخش ديگر سخنان خود به صبر در مسائل اقتصادي اشاره كرد و عنوان كرد: مقصود رهبري از اقتصاد مقاومتي اين است كه ما هزينه‌هاي جاري را كاهش دهيم ولي آنچه در سال‌هاي اخير شاهد آن هستيم افزايش هزينه‌هاي جاري است كه اين مسئله با اقتصاد مقاومتي سازگاري نداشته و نشان از عدم اراده استوار در اقتصاد مقاومتي است.

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه صرف منابع كشور در امور استخدام‌ها و پرداخت‌هاي بي‌حساب، به توليد نخواهد رسيد گفت: منابع كشور، محدود است و مديران كشور در حوزه كاهش هزينه و افزايش درآمد، ضعيف عمل كردند.

ابوترابي‌ با اشاره به اينكه كساني كه در ميدان اقتصادي مي‌خواهند با دشمن بجنگند بايد هزينه‌هاي زندگي را كاهش دهند، گفت: اما ما هزينه‌هاي اداره كشور را به چند برابر افزايش داديم؛ هزينه‌هاي ۲۵ هزار ميليارد توماني سال ۸۴ در سال ۹۲ به بيش از ۱۲۰ هزار ميليارد تومان افزايش يافته است.

وي با بيان اينكه بايد در مذاكره اهل صبر باشيم، افزود: قدرت ما اقتدار رهبري و حماسه ۲۲ خرداد ۹۲ است و ما بايد با اقتدار بر ميز مذاكره حضور پيدا كنيم.

ابوترابي خطاب به حاضران در يادواره بيان كرد: از نمايندگان و دولتمردان خود بخواهيد تا با توجه به منابع محدود كشور بهترين مديريت را در مسائل اقتصادي، اشتغال داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه بايد با قدرت، پاي ميز مذاكره حضور يافت، افزود: ‌قدرت ما در قدرت رهبري نظام، ملت و حماسه ۲۴ خرداد سال ۹۲ است كه به دست ملت ايران رقم خورد و اين قدرت فقط با مديريت شايسته و رهبري پيامبرگونه رهبر انقلاب و حضور و مشاركت ملت خردمند ايران، شكل گرفته است.

ابوترابي‌فرد با اشاره به اينكه استكبار آماده نبود كه در دفاع مقدس، پاي ميز مذاكره بنشيند، گفت: هدف دشمن، ساقط كردن نظام مقدس جمهوري اسلامي بود تا استقلال و شخصيت ما را از بين ببرد و اين اراده دشمن است.

نائب‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اين راه ادامه دارد و دشمن ما را‌‌ رها نمي‌كند، خاطرنشان كرد: دشمن در عرصه نظامي شكست خورد و امروز در حوزه اقتصادي ورود پيدا كرده است.

گفتني است در اين يادواره از پنج شهيد شاخص كارگري استان مازندران تجليل شد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن