تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس شوراي شهر محمود آباد نمونه: كتابخواني به توسعه و پيشرفت جامعه كمك مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: رئيس شوراي شهر محمود آباد نمونه: كتابخواني به توسعه و پيشرفت جامعه كمك مي‌كند
رييس شوراي اسلامي شهر محمودآباد نمونه گفت: اگر بتوان مردم را به كتاب و كتابخواني تشويق و ترغيب كرد، مي‌توان به توسعه و پيشرفت سريعتر جامعه اميدوار بود.


به گزارش خبرگزاري برنا از قزوين؛ اسماعيل طالبي پس از بازديد كتابخانه سالك قزويني محمودآباد افزود: براي افزايش سرانه مطالعه در استان قزوين نبايد تنها يك نهاد و ارگان را مسئول نهادينه كردن فرهنگ كتابخواني دانست، بلكه همه مسئولان و مردم بايد در اثر گذاري تبليغات همكاري فراگير داشته باشند.

طالبي در خصوص به روز كردن مطالب كتاب‌ها افزود: از آنجايي كه كتاب الگوي تمام انسان‌ها است در راستاي افزايش كيفي كتاب‌ها بايد نظارت بيشتري شود و با روش‌هاي نوين بتوان به پيشرفت جامعه كمك كرد.

وي ادامه داد: پرورش و تربيت خواندن از روزهاي اول زندگي و كودكي و در محيط خانه و خانواده شروع مي‌شود و تا آخرين مراحل و عالي ترين تحصيلات دانشگاهي ادامه پيدا مي‌كند، پدران و مادران بايد عادت كتابخواني را در فرزندان خود به وجود بياورند.

اين مسئول بيان كرد: متأسفانه در بين جوانان ما نياز به كتاب هاي غير درسي احساس نمي شود و آنها به مطالعه كتاب هاي درسي خود بسنده مي كنند كه اين امر آفتي بزرگ براي سيستم آموزشي تلقي مي‌شود.

طالبي تصريح كرد: كتاب و كتابخواني، هنوز در ميان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقيق جايگاه ويژه خود را دارد و بخشي از سبد فرهنگي اين اقشار را به خود اختصاص مي‌دهد و مي‌توان به ايجاد كتابخانه سيار در شهرستان محمود آباد نمونه علاقه به خواندن كتاب را افزايش داد.

وي يادآور شد: كتابخانه محمودآباد از امكانات و شرايط مناسبي براي پاسخگويي به مراجعان برخوردار است كه اميدواريم با حمايت و همكاري ساير دستگاه‌ها زمينه حضور و مشاركت هرچه بيشتر مردم در امر كتاب و كتابخواني اين شهر فراهم شود.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن