تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار كرمانشاه: كرمانشاه در حال اجراي بسياري از پروژه‌هاي ترافيكي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: شهردار كرمانشاه: كرمانشاه در حال اجراي بسياري از پروژه‌هاي ترافيكي است
در كرمانشاه در حال اجراي بسياري از پروژه‌هاي ترافيكي مثل ساختن تقاطع‌هاي غير همسطح، شبكه ترافيكي هوشمند و اجراي فضاي سبز و تفرجي براي همه ساكنين و كساني كه به اين شهر سفر مي‌كنند هستيم مثل پروژه باغ گل‌ها كه در حال احداث است. شهردار كرمانشاه: كرمانشاه در حال اجراي بسياري از پروژه‌هاي ترافيكي است


ايلنا: اعضاي كميسون مبارزه با فساد، كميسيون گردشگري و آثار باستاني، كميسيون راههاي آبي، كميسيون نيرو و كميسيون تعليم و تربيت شوراي استان بابل كشورعراق در نشستي با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر كرمانشاه خواستار استحكام روابط با كرمانشاه و اجراي پروژهاي كلان شهر بابل توسط شهرداري و شركت‌هاي كرمانشاهي شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري ايلناي كرمانشاه، در اين نشست، رييس شوراي اسلامي شهر كرمانشاه طي سخناني با اشاره به اينكه شهر بابل شهري با پيشينه كهن و شيعي نشين است كه هرگونه كمك به پيشرفت آن به منزله كمك به توسعه و پيشرفت كشور اسلامي است، آمادگي كامل شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر كرمانشاه را براي همكاري با اعضاي شوراي استان بابل اعلام و تأكيدكرد: براي حل مشكلات استان بابل از هيچ تلاشي فرو گذاري نخواهيم كرد.
خسرو زرافشاني خواستار ارسال دعوت نامه‌اي از سوي شوراي شهر بابل براي اعضاي شوراي شهر كرمانشاه براي ديدار و بررسي مشكلات شهر بابل از نزديك و انتخاب نوع و شيوه مناسب همكاري با مديريت شهري اين شهر شد.
در اين نشست، شهردار كرمانشاه نيز با اشاره به اينكه شهر كرمانشاه اكنون يكي از پيشرفته‌ترين شهرهاي كشور با جايگاه نهم در ايران محسوب مي‌شود، يادآور شد: شهر كرمانشاه در جنگي كه بين ايران و عراق اتفاق افتاد خسارات زيادي ديد اما شهري كه الان مي‌بينيد شهري برخواسته از خاكس‌تر ۸ ساله جنگ است.
پيمان قرباني گفت: كرمانشاه با داشتن يك ميليون نفر جمعيت و ۱۰ هزار هكتار مساحت، مركز ناحيه غرب ايران است كه به لحاظ سابقه تاريخي و باستاني با شهر بابل عراق تشابهات زيادي دارد.
وي با بيان اينكه شهرسازي در ايران بر اساس ضوابط و برنامه ريزي طرح جامع شهرسازي كشور صورت مي‌گيرد، افزود: براساس اين طرح جامع، براي هر شهروند در هر شهر، هر آنچه كه براي يك زندگي خوب لازم است، پيش بيني شده است.
شهردار كرمانشاه با اشاره به اينكه برنامه ريزي جامع به اين معني است كه بر اساس پيش بيني‌هاي آينده محاسبه كنيم كه به اندازه جمعيتي كه قرار است در يك شهر زندگي كنند، ميزان فضاي موردنياز براي سكونت آنان و ساير امكانات مورد نياز زندگي شهري به چه ميزاني است، افزود: كرمانشاه يك طرح جامع دارد كه در حال اجرا است و بر اساس اين طرح جامع مسائل محيط زيستي بسيار حائز اهميت است.
وي تصريح كرد: در كرمانشاه در حال اجراي بسياري از پروژه‌هاي ترافيكي مثل ساختن تقاطع‌هاي غير همسطح، شبكه ترافيكي هوشمند و اجراي فضاي سبز و تفرجي براي همه ساكنين و كساني كه به اين شهر سفر مي‌كنند هستيم مثل پروژه باغ گل‌ها كه در حال احداث است.
قرباني شهر كرمانشاه را يكي از معدود شهرهاي خاورميانه دانست كه به طور كامل در حال بازيافت زباله است و عنوان كرد: اين توان را داريم كه اين تكنولوژي را به شهر بابل انتقال دهيم و اخيراً هم قرار است نخاله‌هاي ساختماني را نيز بازيافت كنيم.
شهردار كرمانشاه در پاسخ درخواست شهرداران و اعضاي شوراي استان بابل مبني بر دخالت و همكاري شهرداري كرمانشاه در اجراي پروژه‌هاي شهرك سازي در بابل گفت: به ازاي هر يك نفر يك مساحتي جهت تامين تمام شرايط زندگي ايده آل در نظر گرفته مي‌شود و بر اساس اين سرانه نقشه جامع تهيه مي‌شود و لازم است كه به ما اعلام كنيد پيش بيني جمعيت بابل براي ۲۵ سال آينده چه تعداد است تا در تهيه نقشه جامع اين شهر و عكسبرداري و GIS با شهرداري بابل همكاري كنيم.
در اين ديدار، رييس كميسيون مبارزه با فساد شوراي استان بابل عراق نيز با بيان اينكه بابل يك شهر تاريخي و قديمي است كه محل تولد و مدفن عالمان بزرگي چون ابن طاووس و علامه حلي است، گفت: مساحت استان بابل ۵۰ هزار و ۱۹۰ كيلو متر مربع است كه جمعيتي يك ميليون و ۶۰۰ هزار نفري را درخود جاي داده است و ۱۳۰ مرقد و زيارتگاه ديني، يك حوزه علميه بسيار قديمي و بيش از ۴۶۰ اثر باستاني در اين استان وجود دارد كه برخي از آن‌ها جزو آثار بين اللمللي هستند.
حسن فدعم عسل با بيان اينكه اكثر مناطق اين استان قابليت كشاورزي دارند، به در دست اجرا قرار داشتن صد‌ها پروژه عمراني در استان بابل اشاره و تصريح كرد: گفت: اين استان آماده همكاري و عقد تفاهم نامه مكتوب با استان كرمانشاه است و از استان كرمانشاه براي ساخت و تكميل اين پروژه‌ها طلب كمك مي‌كنيم.
رييس كميسيون مبارزه با فساد شوراي استان بابل عراق احداث كارخانه بازيافت زباله و نخاله، كمك به جمع آوري آبهاي سطحي، كمك به احداث پارك‌ها و تفرج گاه‌هاي تفريحي، ساخت تقاطع‌هاي همسطح و غيرهمسطح، ساخت ادارات براساس سازه‌هاي فلزي، كمك براي تبديل بابل به يك شهر گردشگري و كمك به تهيه نقشه شهرك جديد بابل را از جمله خواسته‌هاي شوراي استان بابل از شهرداري و شوراي شهر كرمانشاه عنوان كرد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن