تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805396058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهين احمد باطبي به شيعيان/ تفكر وهابي‌گري در باطبي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توهين احمد باطبي به شيعيان/ تفكر وهابي‌گري در باطبي
"احمد باطبي"، مدل مدرن شعبان بي‌مخ، پس از فرار از كشور، مزدوري رسانه‌هاي بيگانه را گدايي مي‌كند در صفحه شخصي خود در فيس بوك، براي اينكه ناراحتي خود از دستگيري دوستي معاند را اعلام كند، توهين به مباني مقدسات ايرانيان را در دستور كار قرار داده است.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، پس از دستگيري "مهدي موسوي" و "فاطمه اختصاري" از همكاران و حاميان شعري "شاهين نجفي" خواننده هتاك و توهين كننده به ساحت مقدس اهل بيت(ع)، صفحه شخصي معاندين فراري در فيس بوك فعال شده است.

"احمد باطبي" كه پس از فرار از كشور، مزدوري رسانه‌هاي بيگانه را گدايي مي‌كند در صفحه شخصي خود در فيس‌بوك، براي اينكه ناراحتي خود از دستگيري دوستان خود را اعلام كند، توهين به مباني مقدسات مردم ايران را در دستور كار قرار داده است.

باطبي كه تعداد همسرانش از حيث تكثر براي دوستان اپوزيسوني‌اش مجهول مانده است، در كامنت‌هاي توهين‌آميز خود از جايگاه يك جامعه‌شناس براي ايرانيان نسخه مي‌پيچد.

باطبي كه پس از شركت در پروژه آشوب و كودتاي نرم 78، توانست نظر مثبت غربي‌ها را به خود جلب كند، به دامن سرويس‌هاي بيگانه پناهنده شد و كاسه ليسي محافل سياسي و رسانه‌اي اپوزيسيون را به كارنامه وطن فروشي‌هاي خود افزود.

البته "باطبي" در يك دوره زماني به مانند جنگ گرگ‌هاي براي بدست آوردن جايگاه بيشتر بود، مانند وطن‌فروشان و كله‌گنده فراري همچون "فخرآور" دچار انزواي (استراسيسم) سياسي و رسانه اي شده بود و به قولي، اپوزيسون ديگر او را در شوهاي تبليغاتي خود بازي نمي داد، تااينكه فخرآور با دخيل بستن در VOA، توانست به عنوان خبرنگار در"صداي آمريكا" مشغول به كار شود و واحدهاي باقي مانده از رشته وطن فروشي و مزدوري خود را پاس كند.

"باطبي" كه در دوران سكونت در غرب به قول سعدي "في الجمله نمانده از معاصي، منكري كه نكرده باشد و مسكري كه نخورده باشد" حالا در جايگاه يك متخصص علم‌الاجتماع ظاهر شده و از نگاه جامعه شناسانه! به مقدسات توهين و مثلا آن را نقد مي‌كند.

اين مزدور وطن فروش كه حتي از دانستن نام صحيح، پيامبري اوالعزم عاجز است، بدون مطالعه‌‌اي موجز، ولو دو خط ابتداييات ديني نه در باب هستي شناختي و شناخت شناسي (اپيستمولوژيك) در مورد ابتداييات آنگاه به انتشار القائات سخيف و نازل باستان گرايانه خود مي‌پرداخت.

"باطبي" دستگيرشدن يك منحرف فكري توسط دستگاه‌هاي ذي ربط ايران را دستمايه‌اي قرار داده است تا ابلهانه با تصور سوار بر اسب اطلاعات ناقص و القائات سخيف خود را در گلستان وسيع عشق و ارادت ايرانيان به مذهب تشيع، بچرخد.

البته "باطبي" كه يك قلم به مزد حقير بيش نيست، اما دوستاني كه سينه چاكي‌ها و عربده كشي‌هاي آركاييك و باستان گرايانه‌شان گوش فلك را كر مي‌كند، بهتر است يك بار هم كه شده، صفحات تاريخ را ورق زنند و از نظام‌هاي طبقاتي آميخته با تبعيض حاكم منحط‌ترين دوره تاريخي يعني پايان ساسانيان اطلاعاتي كسب كنند.

اما " مهدي موسوي" كه "باطبي" به هواخواهي او اينگونه مقدسات ايرانيان را آماج درشت گويي هاي پوچ خود قرار مي دهد، يكي از حاميان و مشاركت كنندگان در آلبوم هاي شاهين نجفي مرتد و هتاك است. باشگاه خبرنگاران پيشتر طي گزارشي مفصل و مطول، پرده از روابط خارج از عرف و تنگاتنگ وي با حلقه شاهين نجفي مرتد برداشته بود.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن