تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرباسي: جدول مقدماتي تمامي انرژي بدمينتون‌بازان ما را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كرباسي: جدول مقدماتي تمامي انرژي بدمينتون‌بازان ما را گرفت
مربي تيم ملي بدمينتون كشورمان در خصوص مسابقات بين‌المللي تركيه گفت: حضور نداشتن در مسابقات بين المللي، بازيكنان را از شرايط بازي دور كرده بود.
صادق كرباسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات بين‌المللي تركيه اظهار داشت: 27 كشور در مسابقات بين‌المللي تركيه در بخش بانوان و آقايان حضور داشتند كه در دو بخش انفرادي و دو نفره و ميكس ثابت شركت كردند و به دليل جايزه 5 هزار دلاري آن نيز اكثر كشورهاي اروپايي حضور داشتند و از آسيا نيز مالزي، قزاقستان و ايران و عراق شركت كرده بودند.

مربي تيم ملي بدمينتون كشورمان افزود: سطح ملي‌پوشان كشورمان در جدول مقدماتي خوب بود ولي در جدول اصلي به دليل حضور رقيبان قدرتمند كارمان بسيار سخت شد و با حريفي مثل روسيه كه با ملي‌پوشان خود حضور يافته بود به رقابت پرداختيم و روسيه توانست در نهايت در بخش دوبل اول و در انفرادي دوم شود.

وي در خصوص دختران ملي‌پوش نيز تصريح كرد: دختران ما هم كارشان بسيار سخت بود زيرا بلغاري‌ها دختران ملي‌پوشان را آورده‌ بودند و بسيار حرفه‌اي بازي مي‌كردند زيرا آن‌ها در كوران مسابقات حضور داشتند اما ما متأسفانه بازي‌هاي برون مرزي زيادي انجام نمي‌دهيم كه بدمينتون‌بازانمان بتوانند خود را در آن مسابقات اثبات كنند ولي در نهايت نتايج‌شان قابل قبول بود با يك يا 2 امتياز نتيجه را به حريفانشان واگذار كرده بودند.

كرباسي در ارتباط با عدم نتيجه‌گيري گفت: كشورهاي ديگر اگر مي‌توانند در اين رشته ورزشي مدال كسب كنند به اين خاطر است كه در هفته 25 تا 30 ساعت تمرين مي‌كنند و هر روز در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر بدن خود را آماده نگه مي‌دارند اما ما نهايتاً بتوانيم روزي يك ساعت تمرين كنيم آن هم 3 روز در هفته و كاملاً از استانداردهاي حرفه‌اي دور هستيم.

وي خاطرنشان كرد: بدمينتون بازي‌هاي ايراني دغدغه اصلي‌شان اين ورزش نيست و به آن به عنوان يك فوق‌برنامه نگاه مي‌كنند زيرا از طريق آن نمي‌توانند امرار معاش كنند اگر يك اسپانسر بيايد و تيم‌هاي باشگاهي را حمايت كند قطعاً بازيكنان ما هم مي‌توانند در مسابقات بين‌المللي عملكرد بسيار بهتري را از خود به نمايش بگذارند.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن