تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس ثبت احوال ابركوه خبر دادكارت ملي هوشمند شهروندان ابركوهي به زودي صادر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس ثبت احوال ابركوه خبر دادكارت ملي هوشمند شهروندان ابركوهي به زودي صادر مي‌شود
رئيس اداره ثبت احوال ابركوه از تلاش براي ايجاد زيرساخت‌هاي صدور كارت هوشمند در شهرستان ابركوه و صدور اين كارت در آينده‌اي نزديك خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ابركوه، غلامرضا شفيعي، صبح امروز در ديدار كاركنان اين اداره با امام جمعه ابركوه در مورد صدور كارت هوشمند اظهار داشت: مأموريت اصلي سال جاري اين اداره تلاش براي صدور كارت هوشمند است و كارت هوشمند كارتي چند منظوره به حساب مي‌آيد كه چنانچه صادر و براي آن برنامه‌ريزي شود، مي‌توان در بسياري از حيطه‌ها از اين كارت بهره‌برداري كرد.

شفيعي ادامه داد: در انتخابات گذشته و به صورت محدود اين كارت براي فرمانداران و بخشداران صادر شد اما چون بودجه‌هاي پيش‌بيني شده براي گسترش كار تخصيص نيافت و زيرساخت‌ها فراهم نشد، امكان صدور كارت براي تمامي مردم تاكنون فراهم نشده است.

وي خاطرنشان كرد: در حال تدارك براي تأمين زيرساخت‌هاي انجام اين كار هستيم و در آينده‌اي نه چندان دور در شهرستان ابركوه شاهد صدور كارت هوشمند از سوي اين اداره خواهيم بود.

رئيس ثبت احوال ابركوه در مورد سئوالاتي كه مردم در مورد اتمام اعتبار كارت‌هاي ملي خود دارند، ادامه داد: تمامي كارت‌هاي ملي تا آخر سال 92 تمديد شده‌اند و نيازي به حضور مردم در واحدهاي ثبت احوال براي تمديد اين كارت‌ها نيست.

امام جمعه ابركوه نيز در اين ديدار اظهار داشت: ثبت احوال موقعيت ضروري براي هر خانواده دارد و يكي از بايسته‌هاي اساسي زندگي تمام آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام سيد ابراهيم حسيني ضمن قدرداني از تلاش‌هاي ثبت احوال ابركوه افزود: يكي از مزاياي ثبت احوال، به روز شدن اين مركز است كه اين اقدام شايسته تقدير است.

وي ادامه داد: تغيير اسامي نامناسب به اسامي ملي و مذهبي كه هم‌اكنون هم در دست اقدام ثبت احوال قرار دارد نيز كاري ارزشمند و در خور تقدير است.

شفيعي در اين ديدار همچنين با ارائه آماري از ولادت‌ها و وفات‌ها در سال جاري در شهرستان ابركوه اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون 666 نفر در ابركوه متولد شده‌اند و 190 نفر نيز فوت شد‌ه‌اند.

وي آمار ازدواج‌هاي ثبت شده در اين مدت را نيز 426 مورد اعلام كرد.

رئيس ثبت احوال ابركوه همچنين خاطرنشان كرد: افرادي كه متقاضي تغيير نام خود هستند، در صورتيكه نام انتخابي آنها نام ائمه اطهار و القاب آنها و از اسامي مذهبي باشد، بدون نياز به مراجعه به دادگاه، اسامي آنها تغيير مي‌كند.

انتهاي پيام/2464/ع30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن