تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال‌سازي گمرك آزادلو همچنان گرفتار بروكراسي اداري است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فعال‌سازي گمرك آزادلو همچنان گرفتار بروكراسي اداري است
نماينده مردم گرمي در مجلس گفت: فعال‌سازي گمرك آزادلوي گرمي همچنان در گير و دار مشكلات و معضلات اداري و بروكراسي است و هنوز به سرانجام نرسيده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل؛ حجت‌الاسلام ميرقسمت موسوي ديروز در بازديد از طرح‌هاي توسعه شهرستان گرمي اظهار داشت: هر چند فعال‌سازي گمرك آزادلو در دولت گذشته به تأييد و تصويب نهايي رسيده اما شاهد بلاتكليفي اجراي اين طرح هستيم كه هنوز به يك سرانجام واقعي نيز نرسيده است.

وي گفت:‌ هر چند فعال كردن اين گمرك نياز به تعامل دو كشور ايران و آذربايجان دارد اما بيشترين كارشكني‌ها در اين مدت از سوي سران جمهوري آذربايجان بوده و به رغم تلاش‌هايي كه در فعال كردن اين گمرك از سوي مسئولان كشورمان شاهد بوديم اما در نقطه مقابل كارشكني‌هاي طرف مقابل مانع از تحقق آرزوي ديرين مردم اين منطقه شده است.

موسوي خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود با بهبود روابط بين دو كشور ايران و آذربايجان بتوان زمينه‌اي را فراهم كرد تا اين گمرك كه مي‌تواند به رونق اقتصادي، اشتغال و حركت رو به جلوي مردم در بهبود معيشت كمك كند زمينه و فرصت تحولي خوبي را در منطقه زمينه‌ساز شود.

اين نماينده همچنين با انتقاد از پيشرفت كند طرح سد عمارت و تزريق نشدن اعتبار مناسب براي اين طرح افزود:‌ با اين وضعيت نمي‌توان تا 30 سال آينده نيز به تكميل طرحاميدوار بود و ما در مجلس تلاش مي‌كنيم تا با تأمين و تزريق اعتبار ويژه از محل، بتوان به تكميل آن اميدوار بود.

موسوي در مورد بلاتكليفي طرح راه‌آهن اردبيل- ميانه و اتصال آن به منطقه مغان بيان كرد: اين طرح نيز از يك نابساماني اعتباري و پيمانكاري رنج مي‌برد كه خواسته به حق مردم در استان اردبيل و شهرهاي ديگر اين است كه به زودي صداي قطار را بشنوند و نسبت به راه‌اندازي آن كه مي‌تواند در رونق اقتصادي و تجاري منطقه مؤثر بوده و گره‌گشاي بسياري از نارسايي‌ها باشد به حركت موفقيت‌آميزي دست بزنند.

نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي در ادامه يادآور شد: با وجود كاهش اعتبارات عمراني در سال آينده ما در كميسيون‌ها و صحن علني مجلس سعي داريم تا طرحهاي نيمه‌تمام از محل منابع اعتباري مختلف تكميل شده و به يك سرانجام برسد/س.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن