تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803224958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز خواستار شد؛ حضور پررنگ هنرمندان خير در مسير ارتقاء فرهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز خواستار شد؛ حضور پررنگ هنرمندان خير در مسير ارتقاء فرهنگ
مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز از هنرمندان حوزه‌هاي مختلف خواست تا با بكارگيري توانمندي‌هاي خود در مسير ارتقا فرهنگ در شهر شيراز حضور پررنگ داشته باشند. مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز خواستار شد؛ حضور پررنگ هنرمندان خير در مسير ارتقاء فرهنگ
شيراز- ايلنا: مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز از هنرمندان حوزه‌هاي مختلف خواست تا با بكارگيري توانمندي‌هاي خود در مسير ارتقا فرهنگ در شهر شيراز حضور پررنگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ايلنا از شيراز، سيد عبدالرضا دستغيب، هنرمندان را سنگ بناي جامعه دانست و اظهار داشت: اگر مشكلاتي روح و روان جامعه را فرسوده و مسير توسعه فرهنگي و هنري را ناهموار كرده باشد، اين هنرمندان هستند كه با انجام درست وظايف خود در قبال جامعه مي‌توانند نقش تعيين كننده‌اي در مسير توسعه معنوي آن داشته باشند.

وي افزود: كنش‌هاي مطلوب ايجاد شده از سوي هنرمندان به جامعه سرايت مي‌كند و با واكنش‌هاي مثبت گروه‌هاي مختلف مردم روبرو مي‌شود چنانكه مي‌بينيم فرصت حضور هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي در دنياي سخت امروز گريزي براي مردمي است كه به دنبال تحول و ارتقا جامعه هستند.

مديرعامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز تاكيد كرد: هرگاه تعداد زيادي هنرمند در كنار يكديگر جمع مي‌شوند و درباره مسايل فرهنگي بحث و گفت‌و‌گو مي‌كنند، راهكارهايي عملياتي و كارآمد بسياري براي براي حل برخي مسايل و مشكلات و معظلات فرهنگي از سوي آن‌ها ارائه مي‌شود كه از سوي عامه مردم نيز مورد پذيرش قرار مي‌گيرد.

دستغيب ادامه داد: تجربه نشان داده است كه هرگاه هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف از جمله موضوعات خير خواهانه حضور چشمگير داشته‌اند، جامعه در آن حوزه رو به پيشرفت رفته و مشكلات را پشت سر گذاشته است چنانكه مي‌بينيم در مسائلي از جمله زلزله آذربايجان حضور هنرمندان تا چه اندازه توانست تواجه جامعه را به مشكلات زلزله زدگان جلب كند.

وي با تاكيد بر پذيرش رويه هنرمندان از سوي آحاد جامعه در مسايل مختلف، خاطرنشان كرد: در هر حوزه‌اي كه هنرمندان براي ارتقا وضعيت جامعه پاي مي‌گذارند يقينا با شور و نشاط روبرو مي‌شويم و بر همين اساس است كه اميدواريم حضور پررنگ هنرمندان در موضوعاتي از جمله ياري رساندان به نيازمندان واقعي، صله ارحام، نيكي به سالمندان، احترام به پدر و مادر، قانون مداري و رعايت مقررات به منظور ايجاد نظم اجتماعي، احترام به حريم خصوصي افراد، كسب روزي حلال و... باعث احيا و ارتقا اين فرهنگ‌ها در جامعه اسلامي ما شود.

مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز ادامه داد: شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت (ع) و با دارا بودن ظرفيت بالاي معنوي مي‌تواند در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورايي در دنيا، زبانزد خاص و عام باشد و اين مهم با حضور پررنگ هنرمندان و البته همكاري بي‌قيد و شرط مسئولان امكان پذير است.

دستغيب گفت: بايد براي انتقال پيام مفاخر فرهنگي شيراز به نسل‌هاي امروز و آينده از تمام ابزارهاي فرهنگي و حضور پررنگ هنرمندان استفاده شود.

وي افزود: حضور خيرين فرهنگ ساز به طور قطع در شناساندن هر چه بهتر الگو‌هاي موفق در ميان جوانان مشتاق تأثير انكار ناپذيري خواهد داشت. مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگ ساز شهر شيراز در پايان از عموم هنرمندان و فرهنگ دوستان خواست تا به منظور ايجاد تحولات فرهنگي، طرح و پيشنهادات خود را به مجمع ارائه دهند و از اين راه به ارتقا و احيا فرهنگ‌ها و سنتهاي مذهبي و آييني در شهر شيراز كمك كنند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن