تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802728628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضورم در انتخابات رياست جمهوري جدي بود/ روحاني را خارج از دايره اصولگرايان نمي‌دانم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حضورم در انتخابات رياست جمهوري جدي بود/ روحاني را خارج از دايره اصولگرايان نمي‌دانم
وزير دادگستري گفت: حضورم در انتخابات رياست جمهوري جدي بود چرا كه قصد بازسازي وجهه اصولگرايي را كه در دوره قبل آن را قبول نداشتم، داشتم و مي‌خواستيم فضاي سياسي كشور را قوي و يك مبارزه واقعي سياسي انتخاباتي را با تعاريف ديني اسلامي و ارزشي ارائه دهيم.
به گزارش حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پور‌محمدي" شب گذشته با حضور در برنامه شب آفتابي ضمن عرض تسليت به مناسبت اربعين حسيني و تهنيت به مناسبت تولد عيسي مسيح (ع) اظهار داشت: اين ايام مصادف است با تولد عيسي مسيح (ع) كه پيامبر پاكي‌هاست بنابراين اميدواريم پيام مبارزه با ظلم و محبت را دريابيم.

وزير دادگستري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا در هنگام شركت در انتخابات رياست جمهوري تصميم جدي داشتيد يا اين تصميم نمايشي بود؟ تصريح كرد: حضورم در انتخابات جدي بود و سعي داشتم فضاي سياسي كشور را قوي، و يك مبارزه واقعي سياسي و انتخاباتي را با تعاريف ديني اسلامي و ارزشي ارائه دهم.

وي ادامه داد: بنده چند بار قبل از رأي گيري و قبل از انصراف از كانديداتوري با دكتر روحاني ملاقات داشتم و ارتباط بنده با ايشان به قبل از انقلاب بازمي گردد و در آن هنگام از آنجايي كه جمعيت اصولگرا افزايش يافته بود تصميم گرفتيم جمعيت‌مان را كمتر كنيم.

*از حضور در انتخابات رياست جمهوري قصد بازسازي وجهه اصولگرايي را داشتم

حجت‌الاسلام و‌المسلمين پور‌محمدي اضافه كرد: بنده از حضور در انتخابات قصد بازسازي وجهه اصولگرايي را داشتم چرا كه ما حركت‌هايي كه در دوره قبل از اصولگرايي وجود داشت را قبول نداشتيم اما سرانجام به اين نتيجه رسيديم كه مصلحت در همسبتگي و كاهش تعداد كانديداهاست.

وي افزود: بنده در آن زمان همچنان رقيب بالقوه دكتر روحاني باقي ماندم البته اينكه وي اصلاح‌طلب است را قبول ندارم چرا كه خود دكتر روحاني هم به اعتدال خود اذعان دارد بنابراين وي را از دايره اصولگرايان خارج نمي‌دانيم.

وزير دادگستري تصريح كرد: بنده معتقد بودم چنانچه دكتر روحاني پيروز شود شايستگي كامل را دارد و مي‌تواند براي مملكت مفيد باشد.

وي در ارتباط با جوسازي‌هاي منفي كه عليه دكتر روحاني در ايام انتخابات مي‌شد، اظهار داشت: متأسفانه برخي به دليل مطامع مادي به ناحق به جوسازي عليه روحاني پرداختند و بعد مشاهده كرديم كه رقباي سياسي وي قصد سوءاستفاده دارند و اين درحالي بود كه بنده به دكتر روحاني گفتم كه از اين جريان اطلاع دارم و تصورم اين بود كه انتخابات به دور دوم كشيده مي‌شود و در‌آنجا به وي كمك خواهم كرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمين پور‌محمدي با بيان اينكه در دولت بيشتر بحث رأي‌گيري مطرح است، ادامه داد: براي رأي‌گيري شاهد رأي كابينه بايد حضور داشته باشد چرا كه در غير اين صورت جلسه از رسميت مي‌افتد بنابراين ۱۸ نفر وزير به علاوه رئيس جمهور در اين جلسات حضور دارند اما اين درحالي است كه در جلسات قضايي بيشتر به عنوان جلسات مشورتي مطرح است.

وزير دادگستري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه عده‌اي اعتقاد دارند كه شما كم‌كار‌ترين يا به عبارتي راحت‌ترين حوزه كاري را در اختيار داريد، اظهار داشت: از نظر گستردگي مأموريت شايد خيلي مأموريت اجرايي برعهده وزارت دادگستري نباشد اما تحرك شخص وزير به دليل حضور در دولت، كميسيون‌ها و پيگيري امور در قوه قضاييه و مجلس بالا است كه وزير دادگستري با گروه‌هاي مشاور اين وظايف را به انجام مي‌رساند.

وزير دادگستري افزود: ما در هيئت واگذاري دو هفته يك بار شركت فعال داريم و اين درحالي است كه هفته گذشته سه يا چهار هزار ميليارد تومان را براي واگذاري‌ها تصويب كرديم. همينطور بنده به عنوان رئيس مجمع كنوانسيون مبارزه با فساد نقش فعالي دارم.

وي با بيان اينكه ما مخالف جدي ارائه بلوكي بوديم، اظهار داشت: قرار بود درصد‌هاي سهامي در خودروساز‌ها، شركت‌هاي نفت و پالايشگاه‌ها به صورت بلوكه ارائه شود كه ما با اين امر مخالف بوديم و خوشبختانه دولت هم با ما موافق بود.

حجت‌الاسلام و المسلمين پور‌محمدي اضافه كرد: چنانچه بخواهيم سهامي را گران‌تر بفروش برسانيم بايد آن را بلوكي كنيم (يعني سهم تجميعي واگذار شود) و اين به اين معناست كه سهم را ۵ تا ۱۵ درصد واگذار كنيم اما اين درحالي است كه جامعه ما اكنون نياز دارد تا بدنه اجتماعي در بازار سرمايه حضور پيدا كند.

وزير دادگستري با بيان اينكه پيگيري لوايح در كميسيون يكي از مسئوليت‌هاي مهم وزير دادگستري است، اظهار داشت: وزير دادگستري نيازهاي دستگاه قضايي را ارزيابي و در دولت و مجلس از آن دفاع مي‌كند.

اين خبر در حال تكميل است

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن