تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان محيط زيست كشور وارد زابل شد/ فاز نخست احياي درياچه هامون افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس سازمان محيط زيست كشور وارد زابل شد/ فاز نخست احياي درياچه هامون افتتاح مي شود
زاهدان-خبرگزاري مهر: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست كشور به منظور بررسي و بازديد از وضعيت تالاب بين المللي هامون به سيستان سفر كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتكار صبح پنجشنبه به منظور بررسي و بازديد از تالاب بين المللي هامون و بهره برداري از فاز نخست احياي اين درياچه وارد فرودگاه زابل شد.

مدير كل حفاظت از محيط زيست سيستان و بلوچستان در گفتگو با مهر هدف از اين سفر را بررسي و بازديد نزديك از مشكلات زيست محيطي در منطقه سيستان عنوان كرد و گفت: با حضور رياست اين سازمان امروز همچنين نخستين فاز پروژه احياي درياچه هامون مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

خسرو افسري اظهار داشت: در اين سفر علاوه بر بازديد از تالاب خشكيده هامون و چاه نيمه ها رييس سازمان محيط زيست با مردم منطقه و شهرهاي زابل و زهك از نزديك ديدار خواهند داشت.

وي اظهار داشت: تالاب هامون هفتمين تالاب بين‌المللي و يكي از تالاب‌هاي مهم دنيا و پهناورترين درياچه آب شيرين فلات ايران در منطقه سيستان است كه در حال حاضر به دليل خشكسالي 15 ساله محيط زيست انساني و جانوري را تهديد مي كند.

افسري گفت: در بازديدي كه امروز از اين تالاب و همچنين نشست با مقامات استاني با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست انجام خواهد پذيرفت راهكارهاي نجات اين تالاب و همچنين راه هاي مقابله با ريزگردها مورد بررسي و تصميم گيري قرار خواهد گرفت.

كد خبر: 2202713

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۰:۰۴

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن