تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاديه آفريقا در خصوص اوضاع در سودان جنوبي ابراز نگراني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اتحاديه آفريقا در خصوص اوضاع در سودان جنوبي ابراز نگراني كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/05
اتحاديه آفريقا روز چهارشنبه اعلام كرد شوراي صلح و امنيت اين اتحاديه با برگزاري نشستي در خصوص اوضاع در سودان جنوبي، نگراني جدي خود را از اوضاع در اين كشور ابراز كرد.
شوراي صلح و امنيت اتحاديه آفريقا در خصوص تشديد بحران در سودان جنوبي، كه از مناقشه اي سياسي به درگيري مسلحانه تبديل شده است، هشدار داد.
اين شورا از اين كه جديد التاسيس ترين كشور آفريقايي به سرعت دچار درگيري هاي داخلي شده است و همچنين از كوتاهي سران سياسي اين كشور در خصوص براورده كردن اميدها و آرزوهاي شهروندان خود و كوتاهي آنها در پاسخ دادن به حسن نيت و هبستگي كه آفريقا و جامعه بين المللي از خود نشان دادند، ابراز نااميدي و نارضايتي كرد.
شوراي صلح و امنيت اتحاديه آفريقا همچنين حملات عليه غير نظاميان بي گناه از جمله هدف قرار دادن گروه هاي قومي و ديگر گروه ها و همچنين ديگر موارد نقض حقوق بشر به ويژه حقوق زنان و كودكان و ديگر گروه هاي آسيب پذير را به شدت محكوم كرد.
اين شورا همچنين حمله به يك اردوگاه نيروي سازمان ملل متحد در سودان جنوبي را كه 19 دسامبر روي داد و به كشته شدن دو صلح بان اين سازمان منجر شد، محكوم كرد. شوراي امنيت سازمان ملل متحد روز سه شنبه موافقت كرد تعداد صلح بانان اين سازمان را در سودان جنوبي تقريبا دو برابر كند.
اين نگراني وجود دارد كه خشونت ها در سودان جنوبي از كنترل خارج شود و به جنگي داخلي در سراسر اين كشور جديد التاسيس آفريقايي منجر شود.
به گزارش خبرگزاري شين‌هوا از آديس آبابا، اين شورا از طرف هاي رقيب در سودان جنوبي خواست با روحيه وطن پرستي و با در نظر گرفتن منافع بزرگتر ملي اقدام كنند.
136/104

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن