تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العيساوي پيروزي خود را در نبرد اعتصاب غذا، به اهالي غزة تقديم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: العيساوي پيروزي خود را در نبرد اعتصاب غذا، به اهالي غزة تقديم كرد
سامرالعيساوي، اسير فلسطيني آزاد شده، پيروزي خود در نبرد اعتصاب غذا عليه زندانبانان صهيونيستي را به اهالي غزه اهدا كرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در نوار غزه، «سامر العيساوي»، اسير فلسطيني آزاد شده امروز چهارشنبه در سخنراني خود براي جمع زيادي از اهالي غزه كه در مقابل مقرّ صليب سرخ جهاني گرد آمده بودند، گفت: از غزه سپاسگزارم و پيروزي من به خاطر بازگشت به «قدس»، پايتخت فلسطين و عدم پذيرش تصميمات اشغالگران در خصوص تبعيد، به ثمر نشست.

العيساوي طي سخناني - كه از طريق تلفن ايراد مي‌شد - در مراسمي كه جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين، به مناسبت آزادي وي ترتيب داده بود، مقاومت و پايداري غزة را كه موجب فشار به اشغالگران صهيونيست شده است، را ستود و گفت: اگر ايستادگي و مقاومت غزه نبود، هيچ‌گاه اسرائيل تن به آتش بس نمي داد.

وي به خانواده «حلا ابو سبيخه»، دختر دختر بچه‌اي كه ديروز بر اثر بمباران اشغالگران شهيد شد، تسليت گفت.

العيساوي گفت: اشغالگران كوشيدند، با آزاد كردن من معامله كنند، اما ايستادگي ملت و اسراي ما آنها را مجبور به پذيرش خواسته‌هاي عادلانه ما كرد.

از سوي ديگر «صالح زيدان»، عضو دفتر سياسي «جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين» گفت: نبردي كه العيساوي كرد و براي مدت 277 روز دست به اعتصاب غذا زد، نشانه روشني در تاريخ اسراي فلسطيني و پيروزي و ايستادگي ملت فلسطين است.

زيدان گفت: «امروز العيساوي علي رغم جلادان اسرائيلي آزادانه در قدس قدم مي‌زند، او بعد از 9 ماه به شهر مقدس خود بازگشته، صبر، اعتصاب، درد و رنج و مرگ را بر دست كشيدن از قدس ترجيح داد و در نهايت آزادي را به دست آورد و با مقاومت اسطوره‌اي خود در نبرد اعتصاب همه مرزها را درنورديد».

وي خطاب به العيساوي گفت: «به راه شهيد بزرگوارمان عمر القاسم «ماندلاي فلسطين» و اسوه و الگوي اسرا، وفادار بودي».

زيدان اظهار داشت كه جشن پيروزي العيساوي بر اشغالگران زمان مراسمي براي دعوت به افزايش مقاومت براي محقق ساختن آزادي بدون قيد و شرط اسرا و پايان دستگيري‌هاست كه بالغ بر 165 بازداشتي مرد و 16 اسير زن مي‌شود.

زيدان اظهار اميدواري كرد كه العيساوي و ديگر اسراي قهرمان درس بزرگي باشند، مبني بر اينكه راه مبارزه، ايستادگي و مقاومت و رد هرگونه عقب نشيني تنها راه آزادي و احقاق خواسته‌هاي ملي و مشروع ملت فلسطين است، نه راه گفت‌وگو و مذاكره با اشغالگران كه با خواسته‌هاي ملّي در تضاد است.

زيدان با اشاره به اينكه وزير خارجه آمريكا چيزي جز وهم و خيال و طرفداري از اسرائيل براي ما به همراه ندارد، خواستار توقف مذاكرات بي‌ثمر و تمركز تلاش‌ها بر پيوستن دولت فلسطين به ارگان‌هاي بين المللي به ويژه دادگاه بين المللي عدالت، دادگاه لاهه و سازمان حقوق بشر شد تا به اين وسيله اسرائيل به خاطر جناياتش در حق ملت فلسطين محاكمه گردد.

وي همچنين خواستار وحدت فلسطيني‌ها و تشكيل جبهه ملّي و يكپارچه مقاومت شد.

زيدان ضمن محكوم نمودن فشارهاي نظامي اسرائيل بر غزة خواستار افزايش فشارها براي شكستن محاصره و باسازي و حل مشكلات رفاهي،اجتماعي، سياسي و اقتصادي اين منطقه شد.

انتهاي پيام/ز

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن