تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوي رييس‌جمهور اعلام شد انتقاد از دروغ‌پردازي زنجيره‌اي برخي از رسانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: از سوي رييس‌جمهور اعلام شد انتقاد از دروغ‌پردازي زنجيره‌اي برخي از رسانه‌ها
رييس‌جمهور در جلسه هيات دولت، ميلاد عيسي مسيح(ع) پيامبر محبت و رحمت را به همه هم‌ميهنان مسيحي و همه مسيحيان حق‌جوي جهان، تبريك گفت و براي همه آنان سالي پر از آرامش و محبت آرزو كرد. به گزارش ايسنا حسن روحاني با بيان اينكه نام عيساي پيامبر(ع) يادآور محبت و رحمت است، گفت: آنچه ما در روايات اسلامي مبني بر اينكه «مگر دين، چيزي جز محبت است» داريم در زندگي اين پيامبر عظيم‌الشان جلوه‌گر بود.

رئيس‌جمهور همچنين به حضور نماد اعتراض به ظلم و تبعيض در زندگي حضرت عيسي مسيح‌(ع) اشاره كرد و گفت ايشان در كنار پيام محبت، نسبت به ظلم و تبعيضي كه بخاطر خود برتربيني قوم يهود بر بني اسرائيل حاكم شده بود، اعتراض كردند؛ چرا كه اين قوم خود را برگزيده خدا بر روي زمين دانسته و ستم به ديگران را روا مي‌شمردند و به حقوق مردم تعدي و تجاوز مي‌كردند.

روحاني افزود: وجود اين نماد اعتراض به ظلم و تبعيض سبب شد، عيسي(ع) در ميان جامعه خود مورد تعرض و فشار قرار گيرد اما او با شجاعت تمام و با محبت در مقابل خشونت و تبعيض ايستادگي كرد و هرگز از رويكرد اخلاقي و محبت‌آميز خود دست نكشيد.

رييس‌جمهور با تأكيد براينكه ملت ايران هم در فراز و نشيب‌هاي انقلاب، تلاش كرده است در راستاي راه پيامبران بزرگ الهي، در مقابل تبعيض و خشونت ايستادگي كند، افزود: اينك كه ملت بزرگ ما با تصويب مجمع عمومي سازمان ملل، پرچم مقابله با خشونت و افراط‌گرايي را برافراشته است، مي‌خواهد با كمك همه پيروان اديان ابراهيمي، پيام اخلاق و عدل و اعتدال را به جهانيان برساند.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود، به دروغ‌پردازي زنجيره‌اي برخي از رسانه‌ها و سايت‌هاي خبري نسبت به دولت اشاره كرد و گفت: مايه تأسف است كه برخي هنوز پيام مردم در حماسه انتخابات 24 خرداد را مبني براينكه مطالبه جدي آنها از همه مسئولان و نهادهاي سياسي و اجتماعي و به ويژه بخش‌هاي تبليغي و اطلاع‌رساني، اخلاق و راستگويي است نشنيده‌اند.

روحاني تأكيد كرد: دروغ‌پردازان بدانند، اينگونه اقدامات غيراخلاقي، تنها به تنفر و انزجار بيشتر مردم از آنان مي‌انجامد و عزم مردم را در حمايت از دولت منتخب خويش، مستحكم‌تر خواهد كرد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن