تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملكي: رويكرد وزارت ورزش مثبت است، اما...


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: ملكي: رويكرد وزارت ورزش مثبت است، اما...
پيشكسوت تيراندازي كشور دليل حضورش در جمع كانديداهاي رياست فدراسيون را رويكرد جديد وزارت ورزش براي سپردن مسئوليت فدراسيون‌هاي ورزشي به افراد كاردان و متخصص مي‌داند.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، بهزاد ملكي معتقد است جامعه تيراندازي امروز بهتر از هر كسي مي‌داند كه حضور افراد متخصص و خبره اين رشته بيشتر مي‌تواند مثمرثمر باشد چرا كه مديران سياسي با ادعاي جذب منابع مختلف و ارتباطات گسترده مي‌توانند از طرق گوناگون به لحاظ مالي به اين رشته كمك كنند و همين باعث شده پول بي‌حساب وارد مجموعه شود و همين پول بي‌حساب و بي‌برنامه خرج شود. ملكي مي‌گويد: اگر براي درآمد و هزينه اصول و برنامه‌ريزي مشخصي نداشته باشيد حتي اگر خزانه آن مجموعه به دريا هم وصل باشد تفاوتي نخواهد داشت و همچنان كارايي دربر ندارد.
وي مي‌افزايد: تيراندازي را خيلي دوست دارم و زندگي و جواني‌ام را صرف آن كرده‌ام همان‌طور كه بيش از اين هم رشته مفرح و جذاب تيراندازي به اهداف پروازي را بنيانگذاري كردم اما دليل اصلي ورود من، سياست جديد وزارت ورزش در سپردن مسئوليت‌ها به افراد متخصص است. من اين رويكرد جديد وزارت را مثبت مي‌دانم و حالا مي‌خواهم با 27-26 سال سابقه در سطح ملي تيراندازي، محكم و ثابت‌قدم وارد عرصه رقابت شوم.
ملكي با بيان اين‌كه حضور در فدراسيون تيراندازي شغل اصلي و تمام‌وقت او خواهد بود مي‌گويد: «اگر در انتخابات پيروز شوم حضور در فدراسيون برايم به منزله حياط خلوت و زنگ تفريح نيست بلكه حضور در فدراسيون، به كار و دغدغه اصلي من بدل خواهد شد چون همه شغل و كار من در تيراندازي است و به هيچ‌وجه به صورت يك شغل دست چندم به آن نگاه نمي‌كنم.
او درباره استعدادهاي نهفته سراسر كشور هم نظر جالبي دارد: بعد از سال‌ها كار ميداني و دقيق و گسترده به اين نتيجه رسيده‌ام كه جاي‌جاي اين كشور سرشار از پشتوانه‌ها و استعدادهاي توانمند است كه مي‌توانند در سايه جذب حداكثري و صرف هدفمند منابع از استعدادهاي بالقوه به نيروهاي متخصص به بالفعل تبديل شوند و جامعه تيراندازي را از اين‌كه هست پرتعدادتر و گسترده‌تر كنند.
ملكي هدف نهايي خود را هم حفظ كرسي‌هاي آسيايي اين رشته و تلاش براي موفقيت در عرصه‌هاي جهاني و المپيك دانست و گفت:‌ بر اين باورم كه ستاد فدراسيون به جاي فربه‌گي بايد فعال و پربار باشند و ستادهاي مختلف اجرايي هم بايد با برنامه‌ريزي اصولي و پرهيز از هياهوهاي كذب، فعاليت كنند و به جاي آن‌كه ستادهاي پر و پيمان و فربه‌اي داشته باشيم، صف و هياتهاي خود را فعال و فعال‌تر كنيم.
او در پايان تأكيد كرد كه تا پايان در صحنه رقابت خواهد ماند و به هيچ‌وجه قصد انصراف از انتخابات را ندارد.
اين در حالي است ساعاتي قبل وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد با درخواست نمايندگان مجلس مجمع انتخاباتي فدراسيون تيراندازي به زمان ديگري موكول شد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن