تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شوراي شهر اردبيل:تيم فوتبال شهرداري واگذار شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي شهر اردبيل:تيم فوتبال شهرداري واگذار شود
عضو شوراي شهر اردبيل گفت: بهتر است به دليل سنگيني هزينه تيم‌داري در شهرداري، تيم فوتبال شهرداري اردبيل به بخش خصوصي واگذار شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سالار شاكر عصر امروز در جلسه مشورتي اعضاي شوراي شهر اردبيل اظهار داشت: سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري بايد از ابزارهاي جديد در ارتقاي فرهنگ عمومي و شهرنشيني استفاده كند و به جاي آن كه تمام هزينه‌ها و انرژي خود و همچنين اعتبارات را صرف تيم‌داري در فوتبال كند بايد در حوزه زيربنايي و فرهنگ‌سازي اقدامات همه‌جانبه‌اي را انجام داده و در اين زمينه بتواند به آگاهي و دانايي مردم بيفزايد.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه بخش عظيمي از درآمدهاي شهرداري صرف اين سازمان مي‌شود تا در آماده‌سازي تيم فوتبال شهرداري اردبيل هزينه شود ما به جاي اين كار مي‌توانيم در حوزه‌هاي ديگر سرمايه‌گذاري كنيم و نتايج مطلوبي را به دست آوريم چرا كه وظيفه ما تيم‌داري نيست و بيهوده نبايد توان نيرو و امكاناتمان را مصروف كارهاي حاشيه‌اي كنيم.

شاكر در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: ‌اگر اين سازمان سالانه چند كار اساسي در حوزه فرهنگي و ورزشي را انجام دهد بهتر از آن است كه ميليون‌ها تومان صرف خريد بازيكن و مربي شود چرا كه اگر اين تيم به دسته اول صعود كند هزينه آن به مراتب بيشتر مي‌شود.

سازمان فرهنگي، ورزشي به هنرمندان بومي بها بدهد

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، ديگر عضو شوراي شهر اردبيل نيز در اين جلسه بيان كرد: سازمان فرهنگي، ‌ورزشي هر چند برخي از خدمات و كارهايش مثبت و سازنده بوده اما در توجه كردن به هنرمندان، گروه‌هاي هنري و فرهنگي استان و بهره‌گيري از ظرفيت و توانمندي آنها ضعيف عمل كرده است.

ولي نعمتي اضافه كرد: اگر به ظرفيت و معيارهاي كلانشهرها توجه كنيم به خوبي در مي‌يابيم كه در اين شهرها در حوزه فرهنگي كارهاي زيربنايي انجام شده در حالي كه ما در اردبيل به دليل ترويج نيافتن فرهنگ درست آپارتمان‌نشيني گرفتار دعواها و مشكلات روزانه در اين حوزه هستيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: ‌ما بايد در وهله اول فرهنگ يك پديده را جا بيندازيم سپس بهره‌برداري از آن را آغاز كنيم به طوريكه ما بدون نهادينه كردن فرهنگ درست آپارتمان‌نشيني هر روز بر تعداد آپارتمان‌ها مي‌افزاييم و جمع‌نشيني را بر فرد نشيني ترجيح مي‌دهيم در حالي كه هيچ كس حق و حقوق خود را در اين آپارتمان‌ها نمي‌شناسد و به آن واقف نيست.

نعمتي نياز به آموزش و فرهنگ‌سازي را ضرورت انكارناپذير يك جامعه رو به رشد و هدفمند توصيف كرد و ادامه داد: سال‌هاست كه هنرمندان ما از حمايت‌هاي جدي در برپايي نمايشگاه‌ها، اجراي نمايش‌هاي خود و تدارك برنامه‌ها رنج مي‌برند و نمي‌توانند استعداد خود را به نمايش بگذارند.

وي به طولاني بودن نظام بروكراسي اداري در اجراي برخي از طرح‌ها نظير عقب‌نشيني خيابان امام در محدوده ايستگاه سرعين تا ميدان ارتش اشاره كرد و گفت:‌ ما بيش از دو سال است كه اين وعده را به مردم مي‌دهيم كه عقب‌نشيني انجام شود اما ما از يك توافق نهايي غفلت كرده و كار را به يك نظام بروكراسي اداري گرفتار كرده‌ايم كه مشكلات آن قابل حل نيست.

اين عضو شوراي شهر تعيين تكليف كارگران فصلي در ميدان عالي‌قاپو كه به چهره شهري سيمايي نامناسب بخشيده است، توجه به هنرمندان بومي در برگزاري برنامه‌هاي مختلف، حمايت از پايان‌نامه‌ها با موضوع و محور عمران و خدمات شهري،‌ تقويت سيستم حمل و نقل عمومي به ويژه در برخي از مسيرهاي دورافتاده و ناشناخته در سطح شهر و همچنين موظف كردن تاكسي‌ها به فعاليت در اين شهرك‌هاي جديد را بسيار ضروري و حياتي اعلام كرد.

انتهاي پيام/62001/ك40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن