تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسول خطيبي ‌استعفا داد‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رسول خطيبي ‌استعفا داد‌
رسول خطيبي از مربيگري تيم گسترش فولاد تبريز استعفا داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رسول خطيبي بعد از تمرين امروز از مسئوليت خود در اين تيم استعفا داد‌ كه مورد موافقت هيئت مديره ‌باشگاه گسترش فولاد قرار گرفت.

نخستين تمرين تيم گسترش فولاد تبريز بعد از شكست برابر صبا امروز در زمين اختصاصي اين تيم باز حضور بازيكنان و كادر فني اين تيم برگزار شد، اما بعد از اين تمرين رسول خطيبي ‌از سمت خود كناره گيري كرد.

هيئت مديره باشگاه گسترش فولاد تبريز ‌جلسه فوق‌العاده تشكيل داده و ضمن موافقت با اين استعفا، گزينه‌هاي مربيگري براي ‌اين تيم را بررسي مي‌كند.

به گفته اكبر‌زاده مسئول روابط عمومي باشگاه گسترش فولاد، هيئت مديره باشگاه ظرف 24 ساعت آينده مربي جديد اين تيم را معرفي خواهد كرد.

هنوز وضعيت حسين خطيبي دستيار اول رسول و ساير كمك مربيان اين تيم مشخص نشده است.

تيم گسترش فولاد تبريز در هفته بيستم برابر صباي قم به شكست يك بر صفر در خانه تن داد. گسترش فولاد با 20 امتياز در مكان يازدهم جدول قرار دارد.

انتهاي پيام/60002/ش20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن