تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيأت گزينش اجازه بازگرداندن دانشجويان ستاره‌دار را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: هيأت گزينش اجازه بازگرداندن دانشجويان ستاره‌دار را ندارد
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: بازگرداندن دانشجويان ستاره‌دار و كساني كه در فتنه ۸۸ نقش داشتند، توسط هيئت گزينش غيرقانوني است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سبحاني‌نيا عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم نيشابور در مجلس، افزود: ما هرگز قصد نداريم كه حقي از دانشجويي ضايع شود ولي اگر دانشجويي صلاحيت بازگشت به دانشگاه را نداشته باشد مجلس در مقابل او و هر كسي كه بخواهد آن را به دانشگاه برگرداند، مي‌ايستد.

سبحاني‌نيا ادامه داد: درست است كه دولت تغيير كرده و شرايط كمي عوض شده است ولي اگر كساني كه با دلايل موجه مانند شركت در فتنه از دانشگاه اخراج شده‌اند بخواهند به دانشگاه بازگردند ظلم بزرگي به نظام و انقلاب شده است.

نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: دانشجويان ستاره‌دار بايد آن زماني كه در فتنه شركت كردند و به آرمان‌هاي انقلاب نيشخند مي‌زدند به فكر اين روزها بودند.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر وزير علوم، تحقيقات و فناوري بخواهد يك مرتبه همه دانشجويان ستاره‌دار را به دانشگاه برگرداند قانون‌شكني كرده است و فرجي دانا بايد در چارچوب قانون رفتار كند.

سبحاني‌نيا ادامه داد: بايد مسائل دانشجويان ستاره‌دار دقيق بررسي شود تا حقي از كسي ضايع نشود زيرا هدف ما اين است كه نه حق دانشجويان ضايع شود و نه اينكه در حق ملت و نظام و آرمان‌هاي انقلاب ظلم شود.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در خاتمه اضافه كرد: براي بازگشت دانشجويان ستاره‌دار هيئت گزينش مي‌تواند نظر بدهد ولي اين نظر در دستگاه‌هاي مربوطه بايد مورد بررسي دقيق قرار بگيرد.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن