تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري عامل شوخي دردسرساز با پيتزا !


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: دستگيري عامل شوخي دردسرساز با پيتزا !
شاكي در اظهارات اوليه خود با بيان اين نكته كه در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي در اينترنت فرد يا افرادي با گذاردن عكسي از پيتزا با آرم مغازه وي كه درون پيتزا نيز پوست تخم مرغي وجود دارد، موجب هتك حيثيت شغلي وي شده و به همين دليل خواستار بررسي موضوع شد.
رييس پليس فتا استان خراسان رضوي از دستگيري فردي كه با نيت شوخي با دوستان خود اقدام به انتشار تصوير پيتزايي با پوست تخم مرغ در اينترنت كرده بود، خبرداد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ سيد محسن عرفاني در تشريح اين خبر گفت: چندي پيش مردي كه صاحب فست فودي معروف در مشهد است، به پليس فتا استان مراجعه و درخواست رسيدگي به شكايت خود مبني بر تشويش اذهان و تبليغات سوء فرد يا افرادي برعليه حيثيت شغلي‌اش را داشت.

وي افزود: شاكي در اظهارات اوليه خود با بيان اين نكته كه در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي در اينترنت فرد يا افرادي با گذاردن عكسي از پيتزا با آرم مغازه وي كه درون پيتزا نيز پوست تخم مرغي وجود دارد، موجب هتك حيثيت شغلي وي شده و به همين دليل خواستار بررسي موضوع شد.

عرفاني با بيان اينكه كارشناسان پليس فتا استان خراسان رضوي در بررسي موضوع و با اقدامات فني توانستند منشاء بارگذاري تصوير پيتزا مذكور را در صفحه يكي از شبكه‌هاي اجتماعي پيدا و پس از شناسايي فرد مذكور با هماهنگي قضايي وي را دستگير و به پليس فتا منتقل كردند، افزود: متهم كه مردي 24 ساله است در توضيح عمل خود اينگونه بيان داشت كه براي مزاح با دوستان خود دست به چنين اقدامي زده و اذعان كرد از عواقب عمل خود اطلاعي نداشته و هرگز فكر نمي‌كرده كه تبليغات سوء بر عليه ديگران در اينترنت جرم محسوب شده و قابل پيگيري است.

عرفاني به شهروندان توصيه كرد: انتشار مطالب كذب با هر نيتي در اينترنت جرم محسوب شده و مجازات وي بسته به تشخيص مقام محترم قضايي از 6 ماه تا 3 سال حبس است.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن