تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايتي: ممكن است حريف ما با برخي از اقداماتش به توافق ژنو عمل نكند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: ولايتي: ممكن است حريف ما با برخي از اقداماتش به توافق ژنو عمل نكند


صالحي هم كه كت و شلوار خاكستري رنگ معمولش را به تن داشت، بعد از اين ديدار گفت كه در راستاي كمك به اين مراكز در رابطه با «تجهيز و ساخت دستگاه‌هاي مورد نياز»، در اين بيمارستان حضور يافته است.
او همچنين قول داد علاوه بر تامين برخي عناصر مورد نياز از جمله ايزوتوپ‌ها، اين سازمان در زمينه ساخت برخي قطعات و دستگاه‌هاي مورد نياز در دستگاه پت‌سيتي با اين بيمارستان همكاري كند.
ورود فناوري هسته اي به زندگي ايراني ها از آن دست موضوعاتي است كه تاكنون فقط غني سازي 20 درصدي و نقش آن در تهيه برخي داروهاي بيماران براي افكار عمومي باز شده است
پتي ستي چيست؟
ديروز صالحي در بازديدش از بيمارستان دانشوري زمينه هايي كه مي تواند اين مركز را در ساخت و تجهيز دستگاه پتي ستي ياري كند، شناسايي كرد.
پتي ستي دستگاهي است كه در حوزه تشخيص دقيق بيماري‌هاي سرطاني، قلبي و مغزي به كار مي رود .هنوز نرخ دقيقي درباره ميزان بيماران سرطاني وجود ندارد، اما 8 ارديبهشت 91 دكتر آرش نجابيان عضو كميته علمي كنگره مديكال آنكولوژي و هماتولوژي ايران گفت كه :سالانه حدود 80 هزار مورد جديد سرطاني در كشور گزارش مي شود.
اين رقم وقتي اهميت مي يابد كه بدانيم اين تكنولوژي پيش از اين در داخل كشور نبوده و بيماران بايد براي تشخيص بيماري به دوبي، ابوظبي يا تركيه مي‌رفتند .
در حاشيه اين مراسم علي اكبر ولايتي در مقام رئيس دانشگاه مسيح دانشوري از ضرورت افزايش اين نوع دستگاه‌ها به تعداد قابل توجه در كشور سخن گفت و تاكيد كرد:تهيه اين دستكاه موجب مي شود بيماران براي تشخيص بيماري‌ها به ويژه سرطان‌ها مجبور به سفر به كشورهاي ديگر نباشند.
گام هاي اوليه يك توافق
طبق معمول حضور چهره هاي سياسي اين مراسم هم حرف هاي سياسي داشت. آنجا كه ولايتي گفت:«همكاران و دوستان ما »در مذاكرات ژنو تلاش‌هاي زيادي كردند و گام‌هاي اوليه برداشته شده است.
گام هاي اوليه اي كه او مي گويد:« بايد مراقبت كنند چرا كه حريف ما با برخي از اقداماتش ممكن است به توافق ژنو عمل نكند.»
مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل گفت: «ايجاد تفاهم با دنيا »جزو كارهايي است كه آقايان دنبال مي‌كنند ضمن آن كه ذره‌اي از حقوق هسته‌يي كه داريم عقب‌نشيني نخواهند كرد.
ولايتي به مردم هم اطمينان داد كه ايران توان و تكنولوژي صلح‌آميز هسته‌ اي را كه به دست آورده‌ از دست نخواهد داد. ولو اين كه آمريكايي‌ها و ديگران فشار بياورند.
ولايتي با بيان اينكه ضمن اين كه طالب مذاكره هستيم و حتما مذاكرات بايد ادامه پيدا كند اما در چارچوب حقوق مسلم هسته‌يي ايران با رعايت قواعد بين‌المللي، گفت: اميدواريم مذاكره‌كنندگان‌مان با اين پشتيباني كه دارند بتوانند در قدم‌هاي بعدي در مذاكرات ژنو يا هر جاي ديگر كه صورت مي‌گيرد با موفقيت اين مشكل را حل كنند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن