تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد بيمه محصولات زراعي كشت پاييزه تا 15 دي ماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تمديد بيمه محصولات زراعي كشت پاييزه تا 15 دي ماه
مدير امور بيمه بانك كشاورزي آذربايجان شرقي از تمديد بيمه محصولات زراعي كشت پاييزه تا 15 دي ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، مكاري درجلسه ستاد گندم استان با اشاره به تمديد بيمه محصولات زراعي گفت: بهره برداران در فرصت باقي مانده جهت بيمه كردن محصولات زراعي پاييزه و باغات اقدام كرده تا درصورت بروزخسارت بتوانند ازحمايتهاي مالي صندوق بيمه كشاورزي بهره مندشوند.

وي از انجام بيمه در 125 هزار هكتار از اراضي آذربايجان شرقي تا سي ام آذرماه خبر داده و افزود: مهلت تعيين شده دو هفته اي قطعي بوده و دوباره تمديد نخواهد شد.

مكاري بابيان اينكه صندوق بيمه كشاورزي استان درسال زراعي92-91 تاكنون بيش از 492 ميليارد ريال در زمينه زراعت و باغداري غرامت پرداخت كرده است گفت: بيشترين پرداختي بيمه مربوط به بخش باغداري ناشي از سرمازدگي باغات بود كه در همين ارتباط مجموعاً 463 ميليارد ريال غرامت پرداخت شد.

وي افزود: در بخش زراعت نيز نزديك به 28 ميليارد ريال براي محصولات زراعي ازجمله گندم وجو و كلزا، سيب زميني ، پياز، برنج، پنبه، مراتع، حبوبات، عدس، نخود، كلزا، لوبيا و آفتابگردان كه تحت پوشش بيمه قرار دارند غرامت ناشي از حوادث قهري و غيرمترقبه پرداخت شد.

مكاري اظهار كرد: بيشترين غرامت به مبلغ 165ميليارد ريال به باغات انگور شهرستان ملكان، سپس بالغ بر 84 ميلياردريال به باغات سيب شهرستان مراغه كه در اثرسرمازدگي و ساير عوامل قهري خسارت ديده بودند پرداخت شد.

وي درمورد عوامل خطر تحت پوشش بيمه كشاورزي استان گفت: اكثر عوامل قهري كه بصورت عمده وگسترده ازجمله سرما و يخبندان، خشكسالي، سيل، تگرگ، طوفان، زلزله، گرما و باد گرم و بارانهاي مداوم و مستمر در زمان تلقيح درختان ميوه، باران هاي سيل آسا بستگي به نوع محصول اتفاق مي افتد تحت پوشش بيمه قرار دارند.

مدير اموربيمه بانك كشاورزي استان افزود: در زمينه محصولات دامي علاوه بر عوامل خطر قهري تعدادي از بيماريهاي داخلي، عمومي و بيماريهاي عفوني نيز تحت پوشش بيمه است.

شايان ذكر است درحال حاضر 221 نفر از فارغ التحصيلان بخش كشاورزي و دامپزشكي در قالب 22 شركت خدمات بيمه اي موجود و با استقرار 45 دفتر اصلي و فرعي در مراكز شهرستان ها و بخش ها مشغول فعاليت هستند./س

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن