تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802725704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون مالي اداري شهرداري نجف آباد خواستار شد: نجف آباد نيازمند اختصاص بودجه‌هاي كشوري‌ست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون مالي اداري شهرداري نجف آباد خواستار شد: نجف آباد نيازمند اختصاص بودجه‌هاي كشوري‌ست
استفاده از ايده‌ها، فكرها، نظرات و انديشه كارشناسي در عرصه‌هاي مختلف باعث رشد و بالندگي شهر نجف آباد خواهد شد. معاون مالي اداري شهرداري نجف آباد خواستار شد: نجف آباد نيازمند اختصاص بودجه‌هاي كشوري‌ست


ايلنا: معاون مالي اداري شهرداري نجف آباد با اشاره به اينكه قطعا در يك اجتماع بزرگ نظرات و انديشه‌هاي مختلفي وجود دارد ادامه داد: در اين جمع بعضي نظر خوب و بعضي از آن‌ها خوب‌تر، اما در بين اين افراد كسي موفق است كه بهترين نظرات را انتخاب كند و به آن عمل كند. مديريت شهري نيز به اين موضوع معتقد است.
به گزارش خبرنگار ايلنا از اصفهان، محمد مغزي گفت: امروزه گستردگي شاخه‌هاي مختلف مديريت شهري از درآمد گرفته تا هزينه‌ها، از امور عمراني گرفته تا مشاغل فرهنگي، از مشاغل اداري و پرسنلي گرفته تا امور شهرسازي و.... كه هركدام از اين‌ها باز به شاخه‌هاي ديگري نيز تقسيم مي‌شود، همه مسائلي هستند كه مديريت شهري با آن درگير است.
قائم مقام شهردار گفت: معتقديم كه استفاده از ايده‌ها، فكر‌ها، نظرات و انديشه كار‌شناسي در عرصه‌هاي مختلف باعث رشد و بالندگي شهر خواهد شد، كار‌شناسان و انديشه‌هاي مختلف كه در شهر ما كم نيستند و بايد آن‌ها را شنيد و از آن‌ها استفاده كرد.
وي در ادامه افزود: به همين دليل علاقه‌مند هستيم كه بهترين حركت در راستاي رشد شهرمان را داشته باشيم و افتخار داريم كه نظرات و انديشه‌هاي شگرف و ايده‌هاي نو شما را شنيده و بهترين آن‌ها را به منصه ظهور رسانده و در مدتي كه خدمتگذار شمائيم بتوانيم قدمهائي برداريم كه پشتوانه آن پايداري و جاودانگي باشد.
مغزي اضافه كرد: براي ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب استفاده از ايده‌ها و انديشه‌هاي بزرگان، انديشمندان، كار‌شناسان و مديران گذشته و حال اين شهر در عرصه‌هاي مختلف ضروري است، لذا از همه فرهيختگان و انديشمندان نجف آباد دعوت مي‌كنيم ما را از انديشه‌هاي خود بي‌بهره نگذارند.
عوارض نوسازي فقط براي عمران و آباداني شهر مصرف مي‌شود
وي با اشاره به اينكه بودجه شهرداري نجف آباد در سال ۱۳۹۲ معادل ۶۶۷ ميليارد ريال است كه مبلغ ۴۶۷ ميليارد ريال آن نقدي است و مابقي غير نقدي «ملكي، مشاركتي و...» است كه به صورت ميانگين ماهانه ۵۵۶ ميليارد ريال بايد وصول شود ادامه داد: اين امار درمقايسه مبلغ وصولي هشت ماهه سال ۹۲ به نسبت بودجه مصوب ۱۴ درصد كاهش نشان مي‌دهد.
قائم مقام شهردار نجف آباد تصريح كرد: البته در اين مدت يك ماهه (۳۷ روز) علي رغم شرايط موجود با سعي و تلاش كليه پرسنل زحمتكش شهرداري قدم موثري در ارتباط با بحث درآمد برداشته شد و نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۸۹ درصد افزايش درآمد داشته‌ايم.
وي با بيان اينكه با توجه به قوانين موجود كشوري شهرداري‌ها بايد به صورت خودكفا عمل كنند و درآمدشان را خودشان كسب كنند و براي آن برنامه ريزي و در شهر‌ها هزينه كنند افزود: از اين روست كه به هر حال هزينه شهر را مردم بايد تامين كنند. ولي سياست روز شهرداري اين است كه در مسيري قدم بردارد كه در عين حال كه حق و حقوق شهرداري وصول مي‌شود، فشاري به مردم نيايد. سعي و تلاش بيشتر بر اين است كه بتوانيم از بودجه‌هاي كشوري به شهر كمك بشود. در همين راستا پيگيري‌هايي نيز در همين مدت كوتاه انجام شده است و چندين سفر شهردار محترم به تهران داشته‌اند و پيگيري‌هايي نيز در مركز استان داشته‌اند. عدد و رقم خوبي توانسته‌ايم از تهران جذب كنيم كه به مردم كمتر فشار بيايد.
معاون مالي اداري شهرداري نجف آباد گفت: درشهرداري نجف آباد سعي شده است ضمن صرفه جويي در هزينه‌ها بهره وري بيشتري در راستاي خدمات رساني بيشتراز امكانات موجود بشود كه عمده جابجايي نيرو‌ها و همچنين تعيين مسئولين قسمت‌ها و نيروهاي زير مجموعه نيز در همين راستا بوده است.
وي افزود: از جمله قوانين و مقررات شهرداري و شوراي اسلامي، قانون نوسازي است كه به نوعي كمك مي‌كند در موضوع عمران و آباداني شهر‌ها كه شهرداري‌ها بر اساس‌‌‌ همان قانون مكلفند عوارض را وصول كنند و منحصرا صرف نوسازي و عمران شهر كنند.* به هر حال شهرداري‌ها علاقه مندند در عمران و آباداني شهر‌ها ورود پيدا كنند و يكي از راه‌هاي آن وصول عوارض نوسازي در شهرهاست.
مغزي بيان داشت: عليرغم اينكه در قانون جهت برخورد با عدم پرداخت اين عوارض‌ها روش‌هاي مختلفي پيش بيني شده است (از جمله قطع آب و برق و گاز يا جريمه ۹ درصدي ديركرد) ليكن بناي شهرداري بر اين بوده است كه از راه تشويق و ترغيب فرهنگي شهرونداني كه دغدغه عمران شهر را دارند براي اولين مرتبه اقدام به برگزاري جشنواره شهروندان خوش حساب بنمايد.
وي با اعلام اينكه شهروندان و مالكيني كه تاريخ پرداخت فيش عوارض نوسازي آن‌ها از تاريخ ۱/۱/۹۲ الي ۳۰/۱۰/۹۲ باشد و مفاصا حساب از شهرداري مربوطه دريافت نمايند در شماره ملك آن‌ها درقرعه كشي شركت داده خواهد شد گفت: شهوندان و مالكين در نظر داشته باشند، كساني كه فيش عوارض نوسازي خود را پرداخت كرده باشند ولي به شهرداري مراجعه نكنند و داراي مفاصا حساب در سيستم شهرداري نباشند جزء اين قرعه كشي نمي‌باشند و شهرداري از قرار دادن آن‌ها در ليست قرعه كشي معذور است. ضمنا قابل توجه است ميزان عوارض پرداختي در نوع قرعه كشي و اولويت قرار گرفتن افراد موثر نيست و همه شهروندان در اين طرح به يك نسبت ديده شده‌اند.
وي گفت: آخرين مهلت پرداخت عوارض ۳۰ /۱۰ /۹۲ است و با توجه به اينكه قرعه كشي در ايام ا... مبارك دهه فجر انجام مي‌شود به هيچ وجه اين مهلت تمديد نمي‌شود.
معاون مالي اداري شهرداري نجف آبادتصريح كرد: با توجه به شرايط شهر نجف آباد به عنوان يكي از بزرگ‌ترين شهرهاي استان و با توجه به فرهنگ و سبقه مردم در ايثارگري و گذشت و فداكاري و همكاري در امور فرهنگي و عمراني به هر حال از مردم انتظار است كه ضمن اينكه در اين مدت همكاري و همراهي خيلي خوبي با شهرداري و فرزندان و جوانان خود در مديريت شهري داشته‌اند همچنان شهرداري را در اجراي قوانين و خدمت رساني به همشهريان كمك كنند تا به اهداف عاليه برسند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن