تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم سرخس در مجلس خبر دادساخت دانشكده صنعت نفت سرخس در آينده نزديك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم سرخس در مجلس خبر دادساخت دانشكده صنعت نفت سرخس در آينده نزديك
نماينده مردم سرخس در مجلس شوراي اسلامي از ساخت دانشكده صنعت نفت در اين شهرستان در آينده نزديك خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، احمد سجادي در بازديد از پالايشگاه خانگيران با اعلام اين خبر افزود: امروز در صنعت نفت بايد علم را در كنار اقتصاد به كار گرفت كه در همين زمينه پيگيري‌هاي تأسيس دانشكده صنعت نفت انجام شده و مجوزهاي آن هم از سوي وزير نفت صادر شده است.

عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي با اشاره به اينكه براي تأسيس اين دانشكده بودجه‌اي در نظر گرفته شده اظهار داشت: مديريت ساخت اين دانشكده با وزرات نفت خواهد بود و كار ساخت آن از سال 93 آغاز خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد تنها مجتمع گازي شرق كشور به شمار مي‌رود، تصريح كرد: در هر حال ما بايد علم و اقتصاد را در يك جهت به پيش ببريم و نيروهايي كه در صنعت نفت و گاز مشغول به كار خواهند شد نياز به آموزش در اين حوزه را دارند كه اميدواريم با ساخت اين دانشكده، نيروهاي توانمند جذب اين صنعت شوند.

سجادي با اشاره به الحاق تأسيسات ذخيره‌سازي گاز شوريجه به پالايشگاه خانگيران بيان كرد: پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد بايد براي جوانان تحصيل كرده خطه مرزي سرخس و روستاهاي اطراف اين مجتمع گازي، اشتغال ايجاد كند كه با برگزاري آزمون‌هاي استخدامي اميدواريم اين جوانان در تأسيسات ذخيره‌سازي جذب شوند تا اشتغال جوانان شهرستان مرتفع گردد.

نماينده مردم سرخس در مجلس با اشاره به عدم گازرساني به تعدادي از روستاهاي اطراف پالايشگاه خانگيران، خواستار پيگيري مسئولان براي گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه خود شد.

انتهاي پيام/2202

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن