تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804413786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگري تكان دهنده كاپيتان مس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افشاگري تكان دهنده كاپيتان مس
من فرزند يك كارگر شرافتمند بودم و هيچوقت نخواستم وارد ناپاكي هاي فوتبال شوم اما هنوز روح من آزرده است .آيا براي پوشيدن پيراهن تيم ملي بايد پول بدهم


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، كاپيتان مس اين روزها استرس زيادي براي نتايج تيمش دارد. او كه يكي از بازيكنان ثابت هميشه مس است در بازي با تراكتور تمركز لازم را نداشت و در بعضي از لحظه‌هاي بازي نتوانست آنطور كه بايد و شايد خوب كار كند. اگرچه فرزاد حسين‌خاني براي مس بازي‌هاي خوبي انجام داده است.

كاپيتان محبوب شهر كرمان پس از بازي با تراكتور كه تيمش در دقيقه آخر وقت اضافه 3 امتياز شيرين را با يك امتياز عوض كرد. در مصاحبه با سايت گل حرف هاي جالبي مي‌زند. او كه عادت ندارد زياد با مطبوعات و رسانه‌ها صحبت كند اما اين‌بار حرف‌هاي جذابي مي‌زند. مصاحبه تكان‌دهنده با فرزاد حسين‌خاني را بخوانيد.

از بازي با مس و تراكتور بگو؟

ما در اين بازي خيلي خوب كار كرديم و در اكثر لحظه‌هاي بازي از حريفمان سرتر بوديم. با نهايت احترامي كه براي تراكتور و مجيد جلالي و هودارانش قائل هستم اما آنها در مقابل ما حرفي براي گفتن نداشتن و فقط به بازي مستقيم رو آورده بودند و به قول معروف با بكش زيرش مي‌خواستند به گل برسند و متاسفانه اين اتفاق هم افتاد آن هم در يك دقيقه بعد از وقت قانوني و وقت اضافه. ما در دقيقه 95 گل خورديم و اين در حالي است كه 4 دقيقه بيشتر وقت تلف شده اعلام نشده بود. به هر حال اين فوتبال است و يك امتياز هم به ما كمك كرد تا با توجه به نتايج ساير تيم‌ها يك پله در جدول صعود كنيم اما واقعا خيلي حيف شد كه نتوانستيم 3 امتياز شيرين را به دست آوريم.

از شرايط خودت راضي هستي؟

راستش را بخواهيد من فصل پراسترسي را پشت سر مي‌گذارم و شرايط سختي را تجربه مي‌ كنم. من از 78 در مس مشغول به فعاليت هستم و به تيم شهرم خدمت مي‌كنم. اما اين يكي از سخت‌ترين سال‌هاي فوتبالم هست. من با مس بالا و پايين را تجربه كردم اما اين فصل ما چوب اشتباهات خودمان را مي‌خوريم. براي من موفقيت مس و شادي مردم كرمان از هر چيز مهمتر است و آن را فداي هيچ چيزي نمي‌كنم. در بازي با تراكتور هم من شايد تمركز لازم را نداشتم و با توجه به اين در پست غيرتخصصي خودم بازي مي‌كردم آن بازدهي لازم را نداشتم و از خودم آنطور و شايد راضي نبودم. من هميشه در جلوي دفاع به عنوان هافبك دفاعي بازي كردم اما حالا كار به عنوان هافبك نفوذي كم سخت است برايم اگرچه پرويز مظلومي دستش خالي است و وظيفه من هست كه تمام تلاشم را بكنم و به تيم كمك كنم.

فكر مي‌كني مس در ليگ بماند؟

مس بايد در ليگ بماند چرا كه مس يكي از حرفه‌ترين باشگاه‌هاي ايران است و پايگاه خيلي از فوتباليست‌ها در سرتاسر ايران است. باشگاه مس هميشه پول خوب داده و به كيفيت فوتبال ايران كمك كرده است. واقعا حيف است كه مس بخواهد در ليگ حضور نداشته باشد با توجه به اين پتانسيل بالايي كه دارد و با توجه به اينكه هميشه فوتباليست‌هاي زيادي هم دوست داشتند به اينجا بيايند چرا كه مس شرايط خوبي را براي يك فوتباليست ايجاد مي‌كند. اميدوارم مردم دعا كنند و حتي خود اهالي فوتبال كه مس در ليگ بماند و ما هم همگي مي‌جنگيم تا با كمك خدا و حمايت مردم اين تيم را در ليگ نگه داريم.

شما با تساوي مقابل تراكتور از قعرجدول جدا شديد؟

بله اين هم لطف خدا بود اما من فكر مي‌كنم كار سختي داريم و بايد تلاش كنيم تا با كسب امتيازات لازم ماندن خودمان را در ليگ حتمي كنيم.

تو يكي از بازيكنان باتجربه ليگ هستي و شايد حق‌ات بود در مقطعي هم به تيم ملي دعوت شوي؟

من در فوتبال به همه چي رسيده‌ام. اما دل پري از ناگفته‌ها دارم من سال قبل بعد از بازي با پرسپوليس كه خيلي خوب كار كردم و توانستيم آن را بازي را 2 – يك ببريم و من بازي خوبي از خودم به نمايش گذاشتم در آن مقطع مس هم نتايج خوبي گرفته بود و طبيعي بود كه اين اتفاق بيافتد و من به تيم ملي دعوت شوم. من بعد از آن بازي به دليل اينكه مديريت وقت باشگاه برخلاف اصول و به ضرر منافع باشگاه پيش مي‌رفت به حالت قهر اردو را ترك كردم و بعد از آن بازي به تمرين نرفتم. اما بعد از آن آقاي قاسمپور با من تماس گرفت و از من خواست تا به تمرينات بازگردم اما اتفاق مهم اين مكالمه اين بود كه ايشان به من گفت آقاي اميد نمازي با من تماس گرفته و از من آمار تو را گرفته و گفته كه فرزاد به تيم ملي دعوت مي‌شود و بهتر است تو هم به تمرين برگردي. من هم به آقاي قاسمپور گفتم من به خاطر مردم شهرم و تيم شهرم به تمرينات بازمي‌گردم وآرزو دارم كه پيراهن مقدس تيم ملي را برتن كنم.

بعد از آنكه من به تمرينات تيم برگشتم بعد از يك روز يك نفر با من تماس گرفت و گفت اگر دوست داري در تيم ملي حضور داشته باشي بايد مبلغ 15 ميليون پول بدهي. من به او گفتم كه اگر خواستم باشما تماس مي‌گيرم. اما هنوز يك روز نگذشته بود كه يكي ديگر هم با تماس گرفت و گفت اگر مي‌خواهي در تيم ملي حضور داشته باشي من هماهنگ كرده‌ام تا به تيم ملي دعوت شوي اما هزينه دارد و بايد هزينه آن را بپردازي. به او هم گفتم اگر خواستم با شما تماس مي‌گيرم و هر دو موبايل‌هاي خودم را خاموش كردم و فردايش سر تمرين به آقاي قاسمپور گفتم اين اتفاق براي من افتاده من در دوستي و رفاقت همه كار مي‌كنم اما در زندگي‌ام به كسي باج نداده و نمي‌دهم حتي براي پوشيدن تيم ملي .... آقاي قاسمپور هم گفت من در زندگي‌ام به هيچ كس باج نداده‌ام به همين دليل هميشه سرم را بالا نگه مي‌دارم تو هم همين‌ كار را انجام بده و به هيچ چيز ديگري فكر نكن…من هميشه به اين فكر مي كنم كه آنها چه كساني بودند كه پيراهن تيم ملي را مي فروختند؟

شما بايد در اين زمينه شفاف تر حرف بزني

من آبروي آدم ها را نمي برم اما اگر خواستند در خدمت فدراسيون هستم . به هرحال من در فوتبال به خواسته‌هايم رسيده‌ام و هيچ وقت گذشته‌ام را فراموش نمي‌كنم. من فرزند يك كارگر شرافتمند بودم و به اين مرحله از زندگي رسيدم، هميشه به مطبوعات و رسانه‌ها احترام گذاشتم اما اگر ديده باشيد مي‌دانيد من زياد اهل مصاحبه نيستم و هيچ وقت اهل مطرح كردن خودم نبودم. من با شرافت زندگي كرده‌ام و سعي مي‌كنم با شرافت هم زندگي كردن را ادامه دهم، شايد فوتبال كثيف باشد اما من آن را كثيف‌تر نمي‌كنم.

صحبت‌هاي تو خيلي تكان‌دهنده است و شايد پرده از يك جنجال و رسوايي بزرگ در فوتبال بردارد. آيا تا آخر خط پاي صحبت‌هايت هستي؟

من جز خدا از هيچ كس نمي‌ترسم. من حقيقت را مي‌گويم حتي اگر به ضررم باشد، فوتبال بخشي از زندگي است و من سعي كردم در تمامي زواياي زندگي‌ام با صداقت و شرافت زندگي كنم به كسي باج ندهم و زير بار حرف زور نروم. من خداوند را در كنار خودم احساس مي‌كنم و جز نياز به خدا به هيچ چيز ديگري نياز ندارم. من تا آخرش پاي حرفم هستم و خوشحال هم مي‌شوم اگر عده‌اي اين فوتبال را به لجن مي‌كشند چهره واقعي‌شان مشخص شود و در هر كجا كه بخواهند اين حرف‌ها را مي‌زنم.

حتي در برنامه 90 و در مقابل عادل فردوسي‌پور حاضر اين حرف‌ها را تكرار كني چون او هم دوست دارد به پاكي فوتبال كمك كند؟

بله، اگر لازم باشد در برنامه 90 هم اين حرف‌ها را مي‌زنم و خوشحالم مي‌شوم عادل براي زدودن ناپاكي‌هاي فوتبال بجنگد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن