تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالروز ميلاد مسيح(ع) فرصتي براي تقويت وحدت ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سالروز ميلاد مسيح(ع) فرصتي براي تقويت وحدت ملي است
گروه بين‌الملل: نخست‌وزير عراق امروز(چهارم دي) با صدور بيانيه‌اي ضمن تبريك سالروز ميلاد مسيح(ع) به مسيحيان بر بهره‌مندي از اين مناسبت به عنوان فرصتي براي تقويت وحدت ملي تأكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني صوت العراق، نوري مالكي در اين بيانيه اظهار كرد: باعث افتخار من است كه صميمانه‌ترين تبريك‌ها را به مسيحيان كشورم و همه جهان به مناسبت سالروز ميلاد مسيح(ع) و نزديك‌شدن به آغازسال نو ميلادي اعلام دارم.

وي بر اهميت قرارگرفتن اين مناسبت به عنوان فرصتي براي تقويت برادري، محبت و وحدت بين همه فرزندان ملت عراق و نشر امنيت و صلح بين همه ملت‌ها تأكيد كرد.

عمار الحكيم، رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق نيز امروز در مراسم گراميداشت سالروز ميلاد مسيح(ع) در كليساي «ماركوركيس» بغداد از همه مسيحيان عراقي تمسك به وحدت ملي و تسليم‌نشدن در برابر تروريست‌ها را خواستار شد.

عمار الحكيم در ادامه افزود: مسيحيان جزئي جدايي‌ناپذير از ملت عراق هستند و تصميم برخي از آنان براي ترك اين كشور ناراحت‌كننده است.

وي با تأكيد بر ضرورت اقامه مناسك عبادي مسيحيان در آزادي كامل گفت: مسيحيان بايد از حقوق شهروندي، عزت و كرامتي كه حق همه عراقي‌ها است، برخوردار باشند.

عمار الحكيم در پايان همكاري و اتحاد بين عراقي‌ها را كه به نفع امت اسلام است و همچنين بيرون‌راندن تروريست‌ها از اين كشور با حفظ وحدت و همبستگي ملي را خواستار شد.

امروز مصادف با 25 دسامبر، سالروز ميلاد حضرت مسيح(ع) است، ايام دوازده روزه كريسمس با سالروز ميلاد مسيح(ع) آغاز مي‌شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن