تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804417460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدرنشيني سرخابي ها با پيروزي مقابل گيلاني ها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: صدرنشيني سرخابي ها با پيروزي مقابل گيلاني ها


تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي مقابل ملوان بندر انزلي، جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي تثبيت كرد. اين پيروزي در شرايطي براي سرخپوشان تهراني، رقم خورد كه مدعيان قهرماني، رقابت نزديكي براي صدرنشيني در جدول رده بندي دارند.

هفته بيستم ليگ برتر فوتبال، ديروز پي گرفته شد و در يكي از مسابقات اين هفته، تيم پرسپوليس در ورزشگاه تختي انزلي به مصاف تيم ملوان رفت؛ اين مسابقه با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس پايان يافت. محمدرضا خلعتبري در دقيقه 10 براي پرسپوليس گلزني كرد.

تيم ملوان در دقايق آغازين بازي به واسطه حمايت هوادارانش، روي دروازه پرسپوليس فشار وارد كرد، ولي پرسپوليس با بستن بازي در زمين ملوان، اين فشارها را دفع كرد و بتدريج بر بازي مسلط شد. محمدرضا خلعتبري در دقيقه 9 روي پاس زيبا و دقيق پيام صادقيان در موقعيت تك به تك با دروازه بان ملوان قرار گرفت و تك گل مسابقه را به ثمر رساند.

خط حمله پرسپوليس، مانند بازي هاي قبلي، تحرك زيادي داشت؛ پيام صادقيان و محسن مسلمان، مدام جاي خود را با عوض مي‌كردند. اين تاكتيك باعث شد تا سرخپوشان، بارها صاحب موقعيت گلزني شوند، ولي فرصت‌هاي خود را از دست دادند .

در حالي كه بازيكنان پرسپوليس، بيشتر توپ‌هاي خود را از خط دفاع به صورت مستقيم به زمين حريف مي‌فرستادند، اين بازيكنان ملوان بودند كه در دقيقه 27 مي‌توانستند گل تساوي را به ثمر برسانند. محسن بنگر در اين دقيقه، توپ را از روي خط دروازه پرسپوليس بيرون كشيد و در برگشت توپ، مازيار زارع نتوانست براي ملوان گلزني كند.

ملواني‌ها، 3 دقيقه بعد مي‌توانستند با ضربه سنگين سعيد يوسف‌زاده، دروازه «نيلسون كوريا» را باز كنند، ولي اين شوت با فاصله كمي از بالاي دروازه پرسپوليس بيرون رفت. تلاش بازيكنان دو تيم، براي گلزني بي ثمر ماند تا بازي در نيمه نخست با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس تمام شود.

بازي در نيمه دوم، پر افت و خيز بود. در دقايقي از مسابقه، بازي سرعت زيادي داشت و در بعضي دقايق، از جريان مي‌افتاد. نخستين موقعيت جدي نيمه دوم در دقيقه 49 توسط پيام صادقيان، خلق شد. او كه پاس گل داده بود، اينبار توپ را به تيرك ملوان كوبيد تا تيم ميزبان از دريافت گل دوم، در امان بماند. محمدرضا خلعتبري نيز در دقيقه 62 مي‌توانست دروازه ملوان را باز كند، ولي توپ او، تبديل به گل نشد .

10 دقيقه بعد و با افزايش دامنه حملات ملوان روي دروازه پرسپوليس، اميرحسين فشنگچي در محوطه جريمه سرخپوشان صاحب فرصت شد، ولي اين بازيكن روي زمين افتاد و به خاطر مصدوميت، ادامه مسابقه را از دست داد.

دقايق پاياني مسابقه، تحت تاثير اعتراض بازيكنان به تصميمات داور بازي قرار داشت. بازيكنان دو تيم به خاطر حساسيت 3 امتياز اين ديدار، مدام به قضاوت و سوت‌هاي محمدرضا اكبريان، اعتراض مي‌كردند.پرسپوليس با اين پيروزي 39 امتيازي شد و جاي خود را در صدر جدول تثبيت كرد. ملوان با اين شكست 27 امتيازي باقي ماند .

پيروزي سپاهان

تيم فوتبال سپاهان اصفهان با پيروزي مقابل فجرسپاسي، اين تيم شيرازي را به قعرجدول فرستاد. مس كرمان كه در ثانيه‌هاي پاياني، پيروزي مقابل تراكتورسازي را با تساوي عوض كرد، بالاخره از قعر جدول جدا شد.

ديروز در ادامه ديدارهاي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، چهار مسابقه همزمان برگزار شد كه مس در كرمان، پيروزي را در ثانيه‌هاي پاياني با تساوي مقابل تراكتورسازي، عوض كرد.

شاگردان مظلومي با كسب اين تساوي و به خاطر شكست فجرسپاسي، با يك پله صعود، از قعر جدول نجات يافتند. اين سومين مسابقه‌اي بود كه تراكتورسازي تبريز از كسب پيروزي در آن محروم شد.

سپاهان در ديگر مسابقه حساس ديروز، تيم فجرسپاسي را در اصفهان شكست داد، ولي به خاطر تساوي تراكتورسازي، از صعود به رده پنجم محروم شد. فجرسپاسي به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به مس، به رده شانزدهم سقوط كرد.

تيم نفت در تهران، مقابل استقلال صنعتي خوزستان به تساوي بدون گل رسيد. شاگردان گل‌محمدي با اين تساوي، رده دوم را موقتا حفظ كردند، ولي با پيروزي استقلال مقابل داماش، اين رده را از دست دادند. فولاد خوزستان نيز در خانه مقابل راه‌آهن، تساوي كرد. نتايج آماري چهار بازي‌ ديروز به اين شرح است:

مس كرمان يك - تراكتورسازي تبريز يك

گل: احمد حسن‌زاده (7) براي مس و علي كريمي (5+90) براي تراكتورسازي

سپاهان اصفهان 3 - فجرسپاسي شيراز صفر

گل‌ها: مهدي شريفي (3 و 63) و علي كريمي (18) براي سپاهان

فولاد خوزستان صفر - راه‌آهن صفر

نفت تهران صفر - استقلال صنعتي خوزستان صفر

استقلال در رده دوم

تيم فوتبال استقلال تهران در آخرين بازي ديروز مقابل داماش گيلان به برتري رسيد و به رده دوم جدول رده‌بندي صعود كرد.

آخرين ديدار هفته بيستم ليگ برتر فوتبال را تيم‌هاي استقلال تهران و داماش گيلان برگزار كردند. در اين بازي كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، تيم استقلال با يك گل حريف خود را شكست داد. حنيف عمران‌زاده در دقيقه 42 زننده تك گل آبي‌پوشان پايتخت بود .

دو تيم در اين ديدار با جنگندگي در ميانه ميدان، بازي فشرده‌اي را برگزار كردند. استقلال كه از نتايج ديگر رقباي خود با خبر بود، انگيزه‌هاي فراواني داشت تا با كسب 3 امتياز مسابقه در جمع بالانشينان باقي بماند. داماش هم به دنبال كسب امتياز در اين بازي خارج از خانه بود تا در ميانه‌هاي جدول رده‌بندي، جايگاه خوبي پيدا كند.نيمه نخست اين بازي با يك گل به سود استقلال پايان يافت. داماشي ها با يك ضربه كاشته، دروازه رحمتي را در دقايق آغازين بازي تهديد كردند، ولي استقلال به خود آمد و توپ را بهتر به گردش در آورد. آبي‌ها كه تا پشت محوطه جريمه حريف، پيش روي مي كردند در دقايق پاياني نيمه نخست به گل رسيدند. توپ سانتر شده صادقي از جناح چپ را عمران‌زاده با ضربه سر، درون دروازه حريف قرار داد.

در نيمه دوم، استقلال بازي بهتري را به نمايش گذاشت. اما توپ‌هاي مهاجمان اين تيم، راهي به چارچوب دروازه حريف پيدا نكردند. اين بازي نسبتا سرد با همان تك گل پايان يافت تا جمع امتيازات استقلال به 38 برسد و به رده دوم جدول صعود كند. شاگردان قلعه‌نويي، يك امتياز كمتر از پرسپوليس دارند. تيم داماش با 22 امتياز در رده دهم جدول رده‌بندي باقي ماند.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن