تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف سرخابي هاي پايتخت با گيلاني هاي ليگ برتر فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: مصاف سرخابي هاي پايتخت با گيلاني هاي ليگ برتر فوتبال


هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، امروز درحالي برگزار مي‌‍‌شود كه پرسپوليس، براي حفظ صدر نشيني، كار سختي در انزلي دارد؛ چون دو تيم تهراني منتظر ناكامي سرخپوشان هستند تا به صدر جدول برسند. البته تيم هاي فولاد در اهواز و تراكتورسازي در كرمان، با پيروزي در بازي هاي خود، شانس صعود به رده‌هاي بالاتر را دارند.

همه بازي هاي اين هفته، برخلاف هفته هاي قبل در يكروز برگزار مي شود. هفته بيستم، امروز با برگزاري هشت مسابقه پيگيري مي‌شود؛ هفته‌اي كه در پايان بازي هاي آن، دو سوم فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال، پايان مي‌يابد و شايد شاهد تغييرات در صدر و ذيل جدول باشيم. پرسپوليس درشرايطي به انزلي رفته است كه اگر مقابل ميزبان، امتياز از دست بدهد و نفت تهران و استقلال در خانه امتياز بگيرند، صدر جدول را از دست خواهد داد.

ملوان - پرسپوليس

پيروزي در بازي هاي دو هفته اخير، باعث صدرنشيني پرسپوليس شده است. البته با توجه به اختلاف امتياز بسيار كم 6 تيم بالاي جدول، از دست دادن يك امتياز، باعث سقوط چند پله‌اي تيم هاي بالاي جدول مي‌شود. شاگردان دايي با آگاهي از اين مساله به انزلي رفته اند و براي حفظ صدرنشيني، فقط به پيروزي مقابل ملوان مي انديشند. قوهاي سپيد انزلي با كسب 6 پيروزي از 8 ديدار قبلي، يكي از موفقترين تيم‌هاي در نيم فصل دوم ليگ برتر بوده اند. آنها كه هفته پيش به لطف پيروزي مقابل صنعتي در اهواز و شكست سايپا از پرسپوليس، به رده هفتم صعود كردند، براي ارتقاي اين رتبه به پيروزي مقابل پرسپوليس فكر مي كنند.

گسترش تبريز - صبا

شاگردان رسول خطيبي، نيم فصل دوم را با سه تساوي و يك شكست آغاز كردند. هرچند دو تساوي آنها در خارج از خانه رقم خورد، ولي اين نتايج باعث شده است كه در بين شش تيم پاياني جدول قرار بگيرند. آنها براي آخرين بار در هفته دوازدهم به پيروزي رسيدند و قصد دارند كه به بحران نبردن هاي 8 هفته‌اي خود پايان دهند، ولي براي رسيدن به اين هدف، قطعا كار سختي را مقابل صبا، پيش رو دارند.

صبايي ها، يكي از بحراني‌ترين تيم‌هاي ليگ امسال هستند. چون 10 هفته است كه در حسرت پيروزي بسر مي برند. آنها در بازي هاي پنج هفته گذشته، شكست خورده اند و بدترين تيم نيم فصل دوم هستند و براي رسيدن به آرامش، نياز به پيروزي در اين بازي دارند. صبا در صورت ناكامي در بازي امروز، احتمالا به قعر جدول سقوط مي كند .

سايپا - ذوب‌آهن

سايپا در چهار هفته گذشته، پيروز نشده است. انگين فيرات، براي اينكه به تيم خود سر و سامان دهد، نياز به پيروزي در اين بازي خانگي دارد؛ باخت در اين بازي، سايپا را به رده‌هاي پائين‌تر مي‌رساند.ذوب‌آهن كه از هفته نهم تا امروز در هيچ ديداري پيروز نشده است، براي خروج از بحران، بايد پيروز بازي هفته بيستم باشد. از دست دادن امتياز در اين بازي، ذوب‌آهن را به قعرجدول مي رساند و اين تيم را در خطر سقوط به دسته پائين‌تر قرار مي دهد .

مس - تراكتورسازي

مس كرمان، براي نجات از قعرجدول و تراكتورسازي براي بازگشت به صدرجدول، نياز به پيروزي در اين بازي دارند. مسي‌ها كه اسير حواشي ديدار با پرسپوليس هستند و اين بازي را بايد بدون سرمربي پشت سربگذارند، اگر پيروز شوند، فرصت نجات از قعر جدول را مي يابند.

تراكتورسازي‌هم براي جبران ناكامي در دو بازي گذشته به ميدان مي‌آيد. آنها كه در اين دو هفته مقابل دو تيم اصفهاني ناكام ماندند، به فكر پيروزي در كرمان و صعود به رده‌هاي بالاترهستند. بايد منتظر ماند و ديد كه مظلومي، تيمش را نجات مي دهد يا مجيد جلالي، مانع ورود تيمش به بحران نتيجه‌گيري مي شود.

سپاهان - فجرسپاسي

پيروزي مقابل تراكتورسازي در تبريز به بحران سپاهان در كسب پيروزي پايان داد. آنها كه با تكيه بر آن پيروزي به جمع پنج تيم بالاي جدول نزديك شدند و اميدوارند با شكست فجرسپاسي در خانه، به مدعيان قهرماني يا كسب سهميه آسيا، نزديك‌ شوند.البته رقيب آنها تيم فجر شيراز است كه هفته‌هاست، پيروز نشده‌است.

فولاد خوزستان - راه‌آهن

تيم فوتبال فولاد خوزستان، فاصله خود را با صدر جدول كاهش داد. آنها اميدوارند كه در بازي امروز مقابل يكي از قعرنشينان به پيروزي برسند تا در صورت ناكامي تيم‌هاي تهراني به صدرجدول باز گردند.

راه‌آهن كه روزهاي پرنوساني را با ابراهيم‌زاده سپري مي‌كند، اگر در اهواز پيروز نشود، به جمع فانوس بدستان مي پيوندد.اين مسائل، حساسيت پيروزي در ديدار فولاد - راه‌آهن را - كه هدايت آنها بر عهده دو مربي موفق سال‌هاي اخير فوتبال ايران است - بيشتر مي‌كند.

نفت تهران – استقلال خوزستان

رسيدن به رده دوم، جايگاهي بسيار خوب براي مردان يحيي گل‌محمدي است. اگر آنها در تهران پيروز شوند و پرسپوليس در انزلي متوقف شود، آنگاه به صدرجدول مي‌رسند.

البته نفت، چند مرتبه فرصت رسيدن به صدرجدول را داشته، ولي هر بار به دليلي آن را از دست داده است.

استقلال - داماش

هنوز معلوم نيست اين بازي برگزار مي شود يا نه؛ زيرا به علت مشكلات مالي، تيم داماش قصد سفر به تهران را نداشت.

اگر اين تيم به تهران بيايد، آنوقت بايد گفت كه استقلال، براي رسيدن به صدرجدول بايد منتظر شكست دو تيم تهراني ديگر باشد و با بردن داماش به اين موفقيت برسد. تيم قلعه‌نويي كه در دو هفته گذشته، مقابل فجرسپاسي و صباي قم پيروز شد، اگر در اين بازي نيز پيروز شود، شانس رسيدن به جايگاه بهتر را دارد. اما از دست دادن امتياز، اين تيم را از رده‌هاي بالا به پائين‌

مي رساند .

داماش گيلان كه در بحران مديريتي قرار دارد، در چهار هفته، سه شكست را تجربه كرده‌ است و امروز با حمايت مالي سازمان ليگ به ميدان خواهد آمد. آنها بايد با حداقل امتياز تهران را ترك كنند تا روزهاي بهتري را در ليگ برتر تجربه

كند .

برنامه بازي هاي هفته بيستم از فصل سيزدهمين ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به اين شرح است:

ملوان بندرانزلي- پرسپوليس، ساعت 14:30 در انزلي

گسترش فولاد تبريز - صباي قم، ساعت 14:30 در تبريز

سايپا البرز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 14:30 در كرج

مس كرمان - تراكتورسازي تبريز، ساعت 15 در كرمان

سپاهان اصفهان - فجرسپاسي شيراز، ساعت 15 در فولادشهر

فولاد خوزستان - راه‌آهن سورينت، ساعت 15 در اهواز

نفت تهران - استقلال خوزستان، ساعت 15 در دستگردي تهران

استقلال تهران - داماش گيلان، ساعت 16:25 در آزادي

تهران



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن