تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل ورودي شهر قدس تكميل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: پل ورودي شهر قدس تكميل مي‌شود


قدس ـ خبرنگار اطلاعات: سرانجام پس از سال‌ها نيمه كاره ماندن پروژه پل ورودي شهر قدس تكميل خواهد شد.

شهردار جديد قدس با اعلام اين مطلب افزود: پروژه پل ورودي شهر قدس كه سالهاست در مدخل ورودي شهر قدس و سه راهي قدس جاده قديم كرج بلا تكليف مانده بود، با تخصيص اعتبارات ويژه تكميل خواهد شد.

صادق كوليوند در نخستين نشست مطبوعاتي‌اش پس از انتخاب به خبرنگاران گفت: اين پروژه از دغدغه‌هاي اصلي مردم و از مهم‌ترين طرح‌هاي منطقه‌‌اي است كه 40 ميليارد ريال اعتبار از سوي شوراي اسلامي شهر قدس براي تكميل آن اختصاص يافته است و با تكميل و بهره‌برداري از آن بخش مهمي از ترافيك ورودي شهر قدس برطرف خواهد شد.

وي ضمن قدرداني از رسانه‌هاي محلي كه به اطلاع‌رساني در تمام زمينه مي‌پردازند، خواستار انعكاس مشكلات و دغدغه‌هاي مردم توسط خبرنگاران به شهرداري شد و از آنان خواست شهردار قدس را در اين زمينه ياري?دهند.

وي افزود: شهرداري قدس با حضور جمعي از كارشناسان، كميته برنامه ريزي را فعال كرده ‌است تا پيرامون برنامه‌هاي كوتاه‌مدت، ميان مدت و بلند مدت مطالعه كند و موضوع‌هاي مختلف فرهنگي، خدماتي، اجتماعي و عمراني را مورد بررسي دقيق قرار دهد.

وي به برنامه‌هاي در دست اقدام شهرداري اشاره كرد و گفت: ساماندهي نيروي انساني، به روزرساني چارت سازماني، رسيدگي به وضع خدمات شهري، انجام برنامه‌هاي سريع زيبا سازي شهر، جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، پيگيري مشكلات صنوف مزاحم و ايجاد دسترسي براي ورود خودروها به شهر قدس از سمت كمربندي چيتگر از جمله برنامه‌هاي شهرداري قدس است. وي به فعاليت 1300 نيرو در شهرداري قدس اشاره كرد و گفت:‌ اين تعداد حدود چهار برابر استاندارد سازماني شهرداري‌هاي كشور است كه ماهانه يك ميليارد و 800 ميليون تومان حقوق به آنها پرداخت مي‌كنيم و عمده درآمدهاي شهرداري به آنان اختصاص مي‌يابد.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن