تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده بانك توسعه اسلامي از پروژه شبكه فاضلاب شهري كاشان ديدن كرد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: نماينده بانك توسعه اسلامي از پروژه شبكه فاضلاب شهري كاشان ديدن كرد
كاشان ـ خبرنگار اطلاعات: نماينده بانك توسعه اسلامي، در نشست با مسئولان آب و فاضلاب كاشان از پيشرفت پروژه فاضلاب اين شهر ابراز رضايت كرد.

طهير اكبر پس از بازديد از پروژه فاضلاب شهر كاشان، آمادگي بانك توسعه اسلامي را براي دريافت هرگونه پيشنهاد براي پيشرفت و توسعه پروژه شبكه فاضلاب كاشان اعلام كرد.

او كاشان را شهري با پشتوانه ميراث تاريخي و فرهنگ بالا دانست و اضافه كرد: اجراي پروژه‌هاي زير ساختي در اين شهر ضروري و با اهميت است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب كاشان نيز در اين نشست بر اهميت اجراي پروژه فاضلاب كاشان اشاره كرد و گفت:80 درصد از آب مورد نياز اين شهر از منابع زير زميني تامين مي‌شود و اجراي اين پروژه از آلودگي اين آبها جلوگيري مي‌كند.

محمدرضا اسدي از پيشرفت 84 درصدي عمليات اجرايي پروژه فاضلاب اين شهر خبر داد و افزود: از 200 كيلومتر شبكه فاضلاب 170 كيلومتر اجرا شده است.

او با اشاره به وجود زيرزمين‌هاي گود در بافت فرسوده كاشان، اجراي شبكه فاضلاب در اين بافت را امكانپذير ندانست و اضافه كرد: پس از نوسازي، طرح فاضلاب در بافت فرسوده كاشان نيز اجرا خواهد شد.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن