تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توفان كريسمس اروپاييان را برهم زد/ قطع برق و سيل در انگليس پنج كشته به جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توفان كريسمس اروپاييان را برهم زد/ قطع برق و سيل در انگليس پنج كشته به جا گذاشت
وقوع توفاني سهمگين در اروپا سبب شد تا مردم انگليس و فرانسه شب كريسمس را در تاريكي به صبح رسانده و يا آنكه مجبور باشند جشن كريسمس را در فرودگاه ها برگزار كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از گاردين، نزديك به 130 هزار واحد مسكوني در انگليس شب كريسمس را بدون داشتن برق به صبح رساندند و اين در حالي بود كه به خاطر جاري شدن سيل در اين كشور اغلب پروازها به تاخير افتاد و مردم در فرودگاه ها در محاصره سيل ماندند.

بر همين اساس فقط در انگليس 130 پرواز لغو شد و بر اساس اعلام رسانه هاي مختلف دست كم پنج نفر بر اثر اين توفان در انگليس و فرانسه جان خود را از دست داده اند. فرودگاه "گيت ويك" در جنوب لندن به دليل آب گرفتگي با مشكلاتي روبرو شده و يكي از پايانه هاي برق آن از كار افتاده است. همين امر سبب شده تا اغلب پروازهاي اين فرودگاه لغو شود.

روز سه شنبه چند هزار مسافر كريسمس براي ساعت هاي طولاني در اين فرودگاه گرفتار شده اند و معطلي و سرگرداني آنان با اعتراضاتي نيز همراه شد كه در نهايت ماموران پليس براي آرام كردن مسافران معترض در فرودگاه حضور يافتند.

از سوي ديگر طي دو روز گذشته، توفان و سيل، برق بيش از نيم ميليون خانه را در مناطق مختلف انگليس قطع كرد كه با وجود تلاش هاي صورت گرفته از سوي شركتهاي مختلف توزيع برق، هنوز نزديك به 100 هزار خانه در روز كريسمس (چهارشنبه) همچنان بدون برق هستند.

اين در حالي است كه به دليل بالا آمدن آب رودخانه ها، در برخي مناطق انگليس هشدار صادر شده است.

كد خبر: 2202242

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۲:۴۸

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن