تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار تاريخي سوريه و چشم طمع تروريست ها


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آثار تاريخي سوريه و چشم طمع تروريست ها


خبرگزاري آريا-يك منبع آگاه در مركز عمليات "الجزيره" و "الباديه" ارتش عراق اعلام كرد كه طي عملياتي هشت نفر از عناصر گروهك تروريستي النصره كشته و شمار زيادي از افراد اين گروهك نيز زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري شبكه العالم، اين منبع كه نخواست نامش فاش شود، روز سه شنبه افزود: عناصر گروهك تروريستي النصره درصدد حمله به يك پاسگاه ارتش عراق در مناطق مرزي با سوريه بودند كه پس از درگيري و كشته و زخمي شدن شماري از آنها، مجبور شدند به داخل خاك سوريه متواري شوند.

اين منبع در گفتگو با خبرگزاري "سومريه نيوز" اعلام كرد كه شماري از عناصر گروهك النصره سحرگاه سه شنبه درصدد حمله به يكي از پاسگاه هاي ارتش عراق در مناطق مرزي با سوريه بودند كه با واكنش مرزبانان عراقي مواجه شدند.
نيروهاي عراقي به دنبال اين درگيري و به دليل وجود احتمالي افراد مسلح در برخي مناطق هم مرز با سوريه، اقدام به پاكسازي اين مناطق كردند.

مقر اصلي گروهك ترورريستي النصره كه از سوي كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس به ويژه عربستان تامين مالي مي شود در خاك سوريه قرار دارد و هر چند يك بار اعضاي اين گروهك در داخل خاك عراق نيز مبادرت به اقدامات تروريستي مي كنند.

گروهك تروريستي النصره با گذشت حدود 34 ماه از بحران سوريه، جنايات فراواني در حق مردم بي دفاع اين كشور و در تامين منافع صهيونيست ها، غربي ها و كشورهاي مرتجع عرب انجام داده است.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن