تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع اعتراضي مسيحيان مصري در برابر كليساي جامع كاتوليك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تجمع اعتراضي مسيحيان مصري در برابر كليساي جامع كاتوليك
تعدادي از فعالان مسيحي مصري در اعتراض به حذف واژه مدني بودن دولت از قانون اساسي مصر، خواستار تجمع اعتراضي در برابر كليساي جامع كاتوليك شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري «اليوم السابع»، تعدادي از فعالان مسيحي مصري در اعتراض به حذف واژه مدني بودن دولت از قانون اساسي مصر، خواستار تجمع اعتراضي عصر امروز در برابر كليساي جامع كاتوليك ابن سند شدند.

«ايمن عبده» يكي از فعالان مسيحي مصري و از هماهنگ كننده‌هاي اين تجمع اعتراضي تأكيد كرد كه اين تجمع در اعتراض به موافقت نمايندگان مسيحيان در كميته تدوين قانون اساسي با حذف واژه مدني بودن دولت از اين قانون صورت مي‌گيرد.

وي همچنين تأكيد كرد كه تجمع امروز به استفاده از كليساها براي دعوت به دادن رأي آري به قانون اساسي نيز اعتراض خواهد كرد، زيرا اين مسئله در حيطه وظايف كليسا نمي‌گنجد.

اين فعال مسيحي مصري برخي بندهاي قانون اساسي در زمينه آزادي بيان را فاجعه ناميد در حالي كه حاميان قانون اساسي جديد ادعا مي‌كند بندهاي جديدي در رعايت آزادي‌ بيان در اين قانون درج شده است.

اسقف پولا نماينده كليساي ارتودوكس، اسقف انتونيوس عزيز نماينده كليساي كاتوليك و صفوت البياضي كشيش و نماينده كليساي انجيلي مصر نمايندگان مسيحيان در كميته تدوين قانون اساسي مصر بودند.

قانون اساسي مصر كه قرار است 25 و 26 دي ماه به همه پرسي گذاشته شود، اعتراضات گسترده‌اي در زمينه افزايش اختيارات ارتش و نيروهاي مسلح و قانون جنجال برانگيز «ساماندهي تظاهرات» به همراه داشت.

انتهاي پيام/ص

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن