تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تايلند اجراي قانون امنيت داخلي را تمديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: دولت تايلند اجراي قانون امنيت داخلي را تمديد كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/04
دولت تايلند روز چهارشنبه اجراي قانون امنيت داخلي را تا يكم ماه مارس 2014 در بانكوك و سه استان مجاور آن، تمديد كرد.
قانون امنيت داخلي تايلند در ماه اكتبر در سه منطقه در بانكوك اجرا شد و اجراي آن با هدف تحت پوشش قرار دادن همه مناطق بانكوك، استان نانتابوري و برخي مناطق در استان هاي ساموت پراكان و پاتوم تاني، تا اواخر ماه نوامبر تمديد شد.
نيروهاي امنيتي تايلند بر اساس قانون امنيت داخلي مجوز مسدود كردن جاده ها ، محدود كردن دسترسي به مناطق يا ساختمان ها و متفرق كردن تظاهركنندگان را به دست مي آورند.
روزنامه نشنال به نقل از پارادورن پاتاناتابوت دبيركل شوراي امنيت ملي تايلند اعلام كرد مدت زمان اجراي قانون امنيت داخلي در تايلند به سبب طولاني شدن روند برگزاري اعتراضات ضد دولتي، تمديد شده است .
گروهي از تظاهركنندگان صبح روز چهارشنبه با پليس تايلند در ورزشگاه بانكوك درگير شدند.
معترضان در حالي كه تلاش مي كردند ساختماني را در اين ورزشگاه اشغال كنند با پليس درگير شدند، جايي كه در آن روند ثبت نام نامزدها براي شركت در انتخابات از روز دوشنبه آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.
گفته مي شود در اين درگيري يك معترض زخمي شده است.
سوتپ تائوگسوبان رهبر معترضان و معاون سابق نخست وزير تايلند روز سه شنبه بر درخواست خود مبني بر استعفاي يينگ لاك شيناواترا نخست وزير موقت تايلند قبل از برگزاري انتخابات، تأكيد كرد .
به گزارش خبرگزاري شين هوا از بانكوك، او همچنين گفت در غير اين صورت در روز برگزاري انتخابات، تظاهركنندگان اوضاع را در پايتخت تايلند مختل خواهند كرد.
157/106

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن