تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت وزنه‌برداران المپيكي به آزادي


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: بازگشت وزنه‌برداران المپيكي به آزادي
سرمربي تيم‌هاي ملي وزنه‌برداري نوجوانان و جوانان مي‌گويد، وزنه‌برداران المپيكي به دليل نداشتن سالن مناسب در تهران در مجموعه ورزشي آزادي تمرين مي‌كنند.
به گزارش جهان، حسين توكلي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: بهداد سليمي، كيانوش رستمي، سعيد محمدپور و نواب نصيرشلال كه قهرمانان بزرگسال ما هستند، در تهران سالن مناسبي براي تمرين ندارند از اين رو، با اجازه حسين رضازاده در مجموعه ورزشي آزادي تمرين مي‌كنند.

توكلي در ادامه درباره وضعيت تيم ملي نوجوانان نيز بيان كرد: داريم بر روي نوجوانان كار مي‌كنيم اما خيلي خوب تمرين نكردند و ۱۰ نفر از آن‌ها نيز شرايط ماندن در اردو را نداشتند. از لحاظ ساختن آن‌ها به عنوان پشتوانه براي تيم‌هاي جوانان و بزرگسالان كار سخت است اما نشدني نيست.

وي افزود: چون مسابقه‌هاي نونهالان را در سطح كشور نداريم، كار براي نوجوانان سخت است زيرا در گذشته وقتي مسابقه‌هاي نونهالان برگزار مي‌شد، آن‌ها براي حضور در رده نوجوانان يك انگيزه‌اي داشتند اما اكنون آن را نداريم و يك مقدار پشتوانه‌سازي نسبت به سال‌هاي گذشته كه رده نونهالان را داشتيم سخت شده است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه اين تيم نوجوانان مي‌تواند براي مسابقه‌هاي قهرماني آسيا آماده شود يا خير تصريح كرد: تيم خوبي نيست، ولي سعي مي‌كنيم شرايط آن را بهتر كنيم. اما در كل شرايط خوبي نيست، يك مقدار خيلي از كساني كه در رده سني نوجوانان كار مي‌كردند، نمي‌دانستند شرايط اردويي‌شان به چه شكل پيش مي‌رود، اردو دعوت مي‌شوند يا خير يا اصلا مسابقه‌اي وجود دارد يا نه. بنابراين تمرين‌ها و سيستم هاي تمريني‌شان خيلي جالب نبوده و نفراتي كه در حال حاضر در اردو هستند تا اسفندماه فرصت آماده‌سازي‌ دارند اما خود من خيلي از شرايط تيم راضي نيستم.

سرمربي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان در مورد لغو اعزام تيم ملي جوانان به مسابقه‌هاي قهرماني آسيا نيز بيان كرد: طي صحبتي كه با رضازاده داشتم نظرش اين بود كه چون بحث خروج از كشور جوانان سخت است و در اسفند و خردادماه بايد دو مرتبه مجوز بگيرند، مشكلاتي به وجود مي‌آيد همچنين فاصله زماني مسابقه‌هاي قهرماني آسيا تا قهرماني جوانان جهان زياد نيست، بنابراين با توجه به هزينه‌ها و بودجه‌ي فدراسيون تصميم بر اين شد نوجوانان به مسابقه‌هاي آسيايي بروند و جوانان در مسابقه‌هاي قهرماني جهان شركت كنند و اين تصميمي بود كه من و رضازاده با هم تصميم گرفتيم و نظر هر دو نفرمان اين بود كه اين كار را انجام دهيم.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن